Runosmäen ruusu Runosmäen ruusu
kirroosi apu kirroosi apu
fake news fake news
Rusina Abdullah Rusina Abdullah
Teko-Älytön Teko-Älytön
hassuttelua hassuttelua
Otsikko Otsikko
Fingerpori Venäjän ymmärrys Fingerpori Venäjän ymmärrys
Perse Perse
Tasa-arvon maraton Tasa-arvon maraton
Händsfrii Händsfrii
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
ghjghj ghjghj
Perseen_reikä Perseen_reikä
Espaniassa pikku tulipalo Espaniassa pikku tulipalo
Isukki Isukki
Roope Roope
Ihana nainen Ihana nainen
Kkona ukko Kkona ukko
Pelastuspartio Pelastuspartio
Kesäale Kesäale
Kanaa Kanaa
TOASTY TOASTY
Olisiko teillä hetki aikaa puhua päivityksistä Olisiko teillä hetki aikaa puhua päivityksistä
 833 näyttökertaa, 9 viestiä, 11.26 MB, 1 tiedosto, 03.06.2024 11:41:09
[ + 1 | ]

Ihana nainen

[70903] [tiedosto.mp4] [11.26 MB] [720x1280] [58.19s] [] []

03.06.2024 14:32:50 | 14:33:13
#624459 [+-] Piilota Suosittele

Jussiiii, no on kun siellä on vittu puolet vettä. Ja rönsy kärkkärit siihen, kyllä nyt hifistelijä nauttii.
VITTU MÄ HALUN KUOLLA!

03.06.2024 15:12:07 | 15:12:39
#624472 [+3] Piilota Suosittele

Pitääkö se ruoka tulla kokkaamaan sotkuineen siihen ruokapöytään, saatana. Mitä varten ne keittiöt on!?

03.06.2024 17:49:16
#624514 [+1] Piilota Suosittele

>>624503
Ai tää?


Mutta kaikessa tuokaan ei pidä paikkaansa, vaikka perus pihvin tykkäisit well done niin vaikkapa karitsaa sä et halua well done. Mielummin sitte medium plus/medium-done, mutta well done karitsassa on lihan pilaamista. Oikeesti.

03.06.2024 21:08:16
#624576 [+-] Piilota Suosittele

>>624472 Tais olla Nusr'etistä eli Saltbaen ravintolasta. Toi on se showravintola jossa on vitun ylikallis ruoka ja vissiin aika paskaki. Ja se omistaja on täys ihmiskyrpä

06.06.2024 03:15:48
#625030 [+-] Piilota Suosittele

Miten musta vähän tuntuu, että tuo ihana lihaköntti ei kuitenkaan ole nähnyt oikeaa wagyua missään mikä on erittäin rasvaista lihaa tietyllä alueella kasvaneista äpyleistä. Tuohan sentään näyttää lihalta eikä miltään läskiköntiltä. Joten de-bunket.

[ 9 viestiä | ]