tyydyttävää kuorintaa tyydyttävää kuorintaa
onx teil alexaa onx teil alexaa
isot tissit isot tissit
on keksiviikko on keksiviikko
kulta hei kulta hei
hupsista hupsista
sillävälin mäkkärissä sillävälin mäkkärissä
Huomenta Huomenta
allah allah
kissa vihjailee jotain kissa vihjailee jotain
subaru subaru
nyt salille nyt salille
Kettelauma Kettelauma
etnistä värinää etnistä värinää
orgasmi parantaa orgasmi parantaa
karamellitanssi karamellitanssi
hurjaa menoa hurjaa menoa
alko auttaa alko auttaa
varasti sähköä varasti sähköä
Muslimit on homoja Muslimit on homoja
nomskista nomskista
älä säikyttele älä säikyttele
Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan? Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan?
jos mä vähän kurkotan jos mä vähän kurkotan
 872 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.91 MB, 1 tiedosto, 02.06.2024 19:08:31
[ + 1 | ]

Pariisin lääkärit, insinöörit jne

[70886] [a4PdPqp_460sv.mp4] [2.91 MB] [460x816] [25.33s] [] []

islam

(207)

syöpä

(42)

muslimi

(205)

terroristi

(102)

pedofiili

(90)
02.06.2024 19:15:18 | 21:24:18
#624306 [+2] Piilota Suosittele

Puuro maistui pahalle?

Mäkkäri ei poistunut Israelista, niin kaverit päättivät laittaa syyttömän ketjun paikat paskaksi ihan toisessa maassa?

03.06.2024 23:01:43
#624636 [+-] Piilota Suosittele

>>624541 Ja se mikä näillä ihminen on lähtenyt afrikasta porukalla
unohtuu on se, että afrikka ei tainnut olla nykyisenkaltainen
hiekkamaa silloin.

Järjellä voisi veikata, että olosuhteet
muuttuivat ja sieltä lähdettiin pois oletettavasti juurikin
kuumuuden takia.

En nyt kirkkoon mennä huutelemaan, mutta taitaa syntyperäisen
afrikkalaisen geeniperimä olla hyvinkin yksipuolista verrattuna
pohjoisessa asuvaan. Eli Afrikan porukka on siinämielessä
lähempänä alkuperäista nykyihmistä, kun hyvinkin ristiin
ja rastiin perimäänsä sekoittanut kaukaasialainen.

03.06.2024 23:25:10
#624650 [+-] Piilota Suosittele

>>624643 Egypti kävisi järkeen, koska meriyhteydet
ja viitteitä vanhemmista kulttuureista, kuin tunnetumpi
faaraoiden ja pyramidien aikakausi.

Ei se kyllä käy järkeen, että mitään korkeampaa kulttuuria
saa aikaiseksi puhtaalle aavikolle. Sille ei vain ole
edellytyksiä.

03.06.2024 23:42:59 | 23:44:50
#624657 [+-] Piilota Suosittele

>>624653 Tottakai nykyihminen on vanhempaa perää.
Pointti oli siinä, että egyptin suunnassa nekin lienevät
vaikuttaneen suuremmilta osin.

Mahdollisesti sieltä joku aikaisempi kulttuuri lähti leviämään
pitkin palloa, kun noita pyramidejä ja vastaavia nousi
eri mantereille kutakuinkin samoihin aikoihin.

Edit:Kyse siis korkeakulttuureista. Ei varsinaisesta ihmisen leviämisestä.

[ 14 viestiä | ]