vodquila vodquila
feel sick feel sick
viettien viemät viettien viemät
purjeveneily purjeveneily
Jumboanterot vauhdissa. Jumboanterot vauhdissa.
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
Muistakaa mitä on vihapuhe! Muistakaa mitä on vihapuhe!
Anarkistit Anarkistit
gondola trance gondola trance
Ei kiitos. Ei kiitos.
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
kelkkatyty kelkkatyty
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
Dramaattinen lumisade Dramaattinen lumisade
Real Life - Send me an Angel Real Life - Send me an Angel
E-kontakti E-kontakti
Taposta taas. Taposta taas.
Statue community Statue community
Cooperin testi Cooperin testi
Sinuhe Sinuhe
Spurdo Spurdo
Ennen oli miten? Ennen oli miten?
väisäsen mulkku väisäsen mulkku
takakontti takakontti
 909 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.29 MB, 1 tiedosto, 11.05.2024 12:03:26
[ + 1 | ]

Homma hallussa

[70509] [6be23350d1519902.mp4] [4.29 MB] [576x1024] [22.07s] [] []

kokki

(45)  · 

ruoka

(403)  · 

palaa

(11)  · 

uuni

(61)  · 

vituixmän

(37)
11.05.2024 12:09:49
#620062 [+3] Piilota Suosittele

no en tiijä mitä tekisin paniikissa mutta palon levittely ei liene parasta
mitäs jos enstöikseen vaan sulkis luukun ja kääntäs kiertoilman pois jos se on päällä
tuskin se siihen sammuu mutta ehkä vähän himmaantuu sillä aikaa ku hakee sammutuspeitettä

11.05.2024 13:57:50 | 13:59:15
#620085 [+1] Piilota Suosittele

>>620062
Varsinkin vettä kun heität lasillisen rasvapaloon, vaikka sen kaljan tai valkkarin kädestäs niin pääset selittämään palokunnalle, poliisille sekä vakuutusyhtiölle

tossa paniikissa kuitenkin ihan ok, vesihanaa en ehkä ois laittanu vaan pyyhettä päälle

[ 7 viestiä | ]