ihana nainen ihana nainen
Juutalaisten luvattu maa Juutalaisten luvattu maa
Mustamies on iloinen Mustamies on iloinen
kepponen kepponen
Muistatteko tämän tapauksen Muistatteko tämän tapauksen
Karjala Karjala
Mörkö Mörkö
ihana nainen ihana nainen
Sonny Cornleone Sonny Cornleone
Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle
Assburger holocaust Assburger holocaust
selfdestruct selfdestruct
CSI Suomi CSI Suomi
Huutista Huutista
Blacked Blacked
Sigma Rule #100 Sigma Rule #100
Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin
Oliko sen arvoista? Oliko sen arvoista?
virne virne
Serbia apu Serbia apu
2020-luvun wehrmacht 2020-luvun wehrmacht
Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
Korona-analyysiä [OC] Korona-analyysiä [OC]
Mites se nyt näin meni? Mites se nyt  näin meni?
 925 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.46 MB, 1 tiedosto, 02.05.2024 13:47:01
[ + 2 | ]

IT-niksi

[70301] [a207ba19ddfd7d7d.mp4] [3.46 MB] [420x236] [19.36s] [] []

netti

(24)  · 

nopeus

(8)  · 

vinkki

(15)
02.05.2024 18:43:35
#618044 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän tein näin 20 vuotta sitten, mutta sitten naapurin reititin alkoi sulamaan ja se löysi salaluukkuni olohuoneesta sen ruokakomeroon, josta kuljin reitittimelle ja varastamaan ruokakomerosta aina Coco Popseja. Sitten se löysi myös mun servukoneen sieltä ruokakomeron ylähyllyltä ja sinne meni mun YnHubit.

Mutta mulla on vielä 100 metrin verkkojohtokelasta ainakin 80 metriä jäljellä. Jokunen RJ45 -pääkin lienee tallessa ja pihditkin on jossain.

03.05.2024 00:15:11
#618075 [+-] Piilota Suosittele

>>618044 Yks tiedossa oleva tapaus taisi olla, kun muutti asuntoon
niin huomasi, että täällähän toimii netti vaikka mitään ei ollut papereissa luvattu.
Siinä se useamman vuoden asu ja kun oli muuttopäivä jo varattu ja
taloyhtiö ilmoitteli jostakin isommasta huollosta liittyen laajakaistoihin.

Selvisi, että asuntoihin ei kuulunut ilmaista taloyhtiön nettiä, vaan
jostakin kummansyystä asunnon edellisen asukkaan liittymä oli jäänyt katkaisematta
operaattorin puolesta.

No suottapa sitä enää nostamaan sen kummempaa meteliä, jos
operaattori oli ryssinyt ja antanut hänen nauttia ilmaisesta 100/100 kaistasta
useamman vuoden.

[ 5 viestiä | ]