Pankinjohtaja Laamanen Pankinjohtaja Laamanen
Maapallon sisäpinnalta Maapallon sisäpinnalta
Hylly Hylly
Siis...uhkailitko juuri minua :D Siis...uhkailitko juuri minua :D
hapsi hapsi
Verkkoa tulee Verkkoa tulee
Fierin pauloissa Fierin pauloissa
Bojoing Bojoing
Spurdotus :--DDDDD Spurdotus :--DDDDD
Revittiin puusta, ämpäri jäi Revittiin puusta, ämpäri jäi
niin hyviä bittejä niin hyviä bittejä
Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010) Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010)
Varasto-olut Varasto-olut
Kantoi kamuansa Kantoi kamuansa
Lumikki. Lumikki.
Tieteen tekijät Tieteen tekijät
Yoker Yoker
vihainen muumipeikko vihainen muumipeikko
rikastettu kävelyretki rikastettu kävelyretki
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
Oodi NN:lle Oodi NN:lle
70 Luvun loppu 70 Luvun loppu
vai näin vai näin
 938 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.46 MB, 1 tiedosto, 02.05.2024 13:47:01
[ + 2 | ]

IT-niksi

[70301] [a207ba19ddfd7d7d.mp4] [3.46 MB] [420x236] [19.36s] [] []

netti

(24)  · 

nopeus

(8)  · 

vinkki

(15)
02.05.2024 18:43:35
#618044 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän tein näin 20 vuotta sitten, mutta sitten naapurin reititin alkoi sulamaan ja se löysi salaluukkuni olohuoneesta sen ruokakomeroon, josta kuljin reitittimelle ja varastamaan ruokakomerosta aina Coco Popseja. Sitten se löysi myös mun servukoneen sieltä ruokakomeron ylähyllyltä ja sinne meni mun YnHubit.

Mutta mulla on vielä 100 metrin verkkojohtokelasta ainakin 80 metriä jäljellä. Jokunen RJ45 -pääkin lienee tallessa ja pihditkin on jossain.

03.05.2024 00:15:11
#618075 [+-] Piilota Suosittele

>>618044 Yks tiedossa oleva tapaus taisi olla, kun muutti asuntoon
niin huomasi, että täällähän toimii netti vaikka mitään ei ollut papereissa luvattu.
Siinä se useamman vuoden asu ja kun oli muuttopäivä jo varattu ja
taloyhtiö ilmoitteli jostakin isommasta huollosta liittyen laajakaistoihin.

Selvisi, että asuntoihin ei kuulunut ilmaista taloyhtiön nettiä, vaan
jostakin kummansyystä asunnon edellisen asukkaan liittymä oli jäänyt katkaisematta
operaattorin puolesta.

No suottapa sitä enää nostamaan sen kummempaa meteliä, jos
operaattori oli ryssinyt ja antanut hänen nauttia ilmaisesta 100/100 kaistasta
useamman vuoden.

[ 5 viestiä | ]