卐D 卐D
Likaiset lakanat Likaiset lakanat
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
Apu mittari Apu mittari
Sir apu Sir apu
Uhkapelausta Uhkapelausta
Nafti sovitus Nafti sovitus
paskalle haiseva kiinalainen paskalle haiseva kiinalainen
Likaisen neekerimaan liikennekulttuuria Likaisen neekerimaan liikennekulttuuria
Mietteitä Twitteristä Mietteitä Twitteristä
Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta
Normaalille amerikkalaiselle suunniteltu Normaalille amerikkalaiselle suunniteltu
Arhis ja kyttääjä Arhis ja kyttääjä
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
Perussuomalaiset. mutkia matkassa Perussuomalaiset. mutkia matkassa
London has fallen London has fallen
Simpsonit 50-luvulla Simpsonit 50-luvulla
Pariutumistanssi Pariutumistanssi
raju äijä intiasta raju äijä intiasta
Tänä kesänä elokuvateattereissa Tänä kesänä elokuvateattereissa
Lesbojen Hallitsija Lesbojen Hallitsija
Tää on se intro osuus Tää on se intro osuus
Tiukka Tiukka
huooooooh huooooooh
 937 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 30.04.2024 03:49:02
[ + 1 | ]

lapsuuden pelikoneita

[70263] [pelikoneet.png] [0.29 MB] [497x502] [] []
pelikoneet.png

pelikoneet

 · 

konsoli

(6)  · 

historia

(42)
30.04.2024 09:23:23
#617446 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän aloitin tietokoneen näpyttelyn jollakin Sharpin koneella; mallia en nyt muista. siinä ei ollut ollenkaan ROM muistia tai asennettua käyttöjärjestelmää kovaleysta puhumattakaan.
KÄyttöjärjestelmä oli koneen toisessa lerppuasemassa levykkeellä ja toisessa lerppuasemassa oli sovellusohjelman levyke jota vaihdeltiin tarpeen mukaan .
Kirjoittimena oli 9 neulainen matriisi kirjoitin, joka pääsi melkein keskinkertaisen konekirjoittajan vauhtiin.

30.04.2024 17:42:28
#617532 [+-] Piilota Suosittele

Oma peliharrastukseni alkoi siitä, kun isä toi taloon NES:in joskus 90-luvun puolivälissä. Koulussa kaverit ihmettelivät, miksi pelaan jollain vanhuskoneella, vaikka PS1 oli jo ilmestynyt. Nykyään olen Xbox-miehiä ja toki pelaan myös PC:llä.

[ 7 viestiä | ]