Säätiedotus Säätiedotus
poikaystävä poikaystävä
Tunnetko Suomen linnat? Tunnetko Suomen linnat?
somali merihädässä somali merihädässä
Lintujen tiirailua Lintujen tiirailua
big mac big mac
Cat Cat - Bye bye baby Cat Cat - Bye bye baby
Perse Perse
Degeneraattori Degeneraattori
tissit tissit
Gif1 Gif1
Ihan hyvin se vetää Ihan hyvin se vetää
Viimeinen, yksin kotona Viimeinen, yksin kotona
#PrayForFrodo #PrayForFrodo
Mun lempi kiisu Mun lempi kiisu
Ketä? Ketä?
black mode black mode
Vihervasemmiston kaksoisstandardit Vihervasemmiston kaksoisstandardit
tiedäthän että on yö tiedäthän että on yö
rynttäät2 rynttäät2
Jääkiekko 101 Jääkiekko 101
Marlboro mies Marlboro mies
Ystävyyden taakka ;__; Ystävyyden taakka ;__;
Äiti Isänmaa kutsuu! Äiti Isänmaa kutsuu!
 1 623 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.79 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 19:03:23
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 12.04.2024.

Asiaa

[69748] [tiedosto.mp4] [5.79 MB] [460x816] [61.90s] [] []

woke

(115)

järkevä

(5)

nainen

(2352)

perinteinen

12.04.2024 20:38:36
#613528 [+3] Piilota Suosittele

"The best thing about this study is that the left has to accept it because its literally the science."
Millon tää on vassareiden mielipiteisiin muka vaikuttanu?

12.04.2024 22:52:51 | 22:53:52
#613623 [+-] Piilota Suosittele

>>613612 Koko lgtb hommalla ei tänäpäivänä oikein ole mitään virkaa.
Tiettävästi länsimaissa on tasa-arvo olemassa ja äänestysoikeuskin
sellaisilla, joilla sitä ei välttämättä tarvitsisi olla.

Miksi sitä sitten jaksetaan jauhaa, niin ei tule oikein mitään
muuta mieleen, kuin että kyseessä on vain tapa paeta kaikkea mahdollista
vastuuta yhteiskunnan ylläpidosta.

Eli ikäänkuin se olisi yhteiskunnan vastuu hoitaa heidän itselleen
aiheuttamat ongelmat.

12.04.2024 23:38:01
#613647 [+2] Piilota Suosittele

>>613623
Nii no sitä lgtb hommaa tai feminismii ei tarvita niissä maissa missä niitä on, mutta meeppä sanoo että afrikassa tai lähi-idässä ois tarvetta... :D

13.04.2024 00:22:18
#613673 [+1] Piilota Suosittele

>>613647 Juu eivät oikein tykkää, jos asiasta menee mainitsemaan, että
heidän koko aate noin länsimaittain on täysin järjetön.

Joku voisi kuvitella, että ihmisryhmä, joiden joiden kotomaassa on normaalia,
että homot joko kivitetään tai heitetään katolta, niin yllämainittu lgtb
porukka ei olisi vartavasten rajalla toivottamassa näitä tervetulleiksi.

Maken järki ei vain oikeasti toimi.

[ 10 viestiä | ]