Greta-täti Greta-täti
Repon lempikolikot: Jeesusfollis Repon lempikolikot: Jeesusfollis
Ilmastonmuutospukki Ilmastonmuutospukki
minun paikka :3 minun paikka :3
Oli ihmeellistä aikaa ;__; Oli ihmeellistä aikaa ;__;
Totta Totta
yleinen nauru yleinen nauru
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Husu Husu
Pervo Pervo
Se oli satasen seteli Se oli satasen seteli
Muutama webm 37 Muutama webm 37
Juha on pösilö Juha on pösilö
Reinikainen Reinikainen
Jerry & Sleepy Gary Jerry & Sleepy Gary
Party like it's 1942 Party like it's 1942
Piirustus Piirustus
Confused Tcat Confused Tcat
Outoja juttuja Outoja juttuja
Hänmentävä Hänmentävä
Leijuntaa Leijuntaa
hyvää joulua hyvää joulua
huiskutusta :3 huiskutusta :3
Toisen palaavan pelaajan etu Toisen palaavan pelaajan etu
 975 näyttökertaa, 5 viestiä, 23.84 MB, 1 tiedosto, 23.03.2024 18:31:05
[ + 3 | ]

vihreät de gröna

[69087] [vihreat_de_grona.mp4] [23.84 MB] [608x1080] [20.28s] [] []

vihreät

(423)  · 

vegaani

(62)  · 

havuja

23.03.2024 18:50:15
#608610 [+3] Piilota Suosittele

Sitten julistetaan lihavihaa, miesvihaa, heterovihaa, suomalaisvihaa, kristillisvihaa, yritysvihaa, työläisvihaa - ja sitten ihmetellään, kun kannatus on sulanut.

Sen siitä saa, kun tunnepitoisia kiihkoilijoita otetaan puolue täyteen ja kadotetaan jopa omat juuret ja ydinasiat.

23.03.2024 18:56:13
#608611 [+-] Piilota Suosittele

Sen enempää arvioimatta (jos vaikka kallion kesäteatterin harjoitus kyseessä?) ei yllätä kun psykiatrinen (koppi) hoito on niin"kallista".

Helpompi pitää kaikki kylähullut, puukkomurhaajat, puskarunkkarit, pedofiilit ja muut aivo sulakkeensa käräyttäneet avohoidossa omillaan muiden seassa, ettei heille ja heidän puolustelijoille tule pahamieli.

23.03.2024 21:07:46 | 21:09:01
#608648 [+2] Piilota Suosittele

>>608611 Pahinta tässä maailmantilanteessa on se, että ei oikeasti
mene sanomaan, että onko kyseessä aito mielenterveysongelmainen avohoitopotilas,
vai onko jotkin kuvaukset menossa. Rupeaa oikeasti mietityttämään, että missä
kohtaa mentiin niin pahasti pieleen, että Pahkasian vitseistä tuli
ylen viikkokatsaus...

[ 5 viestiä | ]