Joku homo lähettelee viestejä Joku homo lähettelee viestejä
Nikke Knakkerton Nikke Knakkerton
luolaston miitti luolaston miitti
tieremppaa tieremppaa
Randy bobandy Randy bobandy
muori antaa kommenttia muori antaa kommenttia
Keharitie Keharitie
elämää ohituskaistalla elämää ohituskaistalla
Painepesuri Painepesuri
isä olen tehnyt syntiä :D isä olen tehnyt syntiä :D
Omaa kivaa Omaa kivaa
Shrek reiveissä Shrek reiveissä
Juhlat Juhlat
Ihana nainen Ihana nainen
Naamalle istuttu. Naamalle istuttu.
Nakuankka raiskas mut Nakuankka raiskas mut
yökkäys yökkäys
Digimummo sammu ni otin kuvan Digimummo sammu ni otin kuvan
Uusi tatuointi Uusi tatuointi
Uuden lelun testausta Uuden lelun testausta
Pylly Pylly
Mihin tästä? Mihin tästä?
Mutku Marin! 3 Mutku Marin! 3
Isän vapaapäivä Isän vapaapäivä
 808 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 09.03.2024 22:57:31
[ + 7 - | ]

Pulushakki ja Pyhä Sanna

[68523] [tiedosto_1.jpg] [0.09 MB] [680x668] [] []
tiedosto_1.jpg
[68522] [tiedosto_2.jpg] [0.09 MB] [816x1023] [] []
tiedosto_2.jpg

viisikko

 · 

shakki

(15)  · 

marin

(115)
10.03.2024 00:46:26
#604859 [+3] Piilota Suosittele

Pikkuisen vain hukkasin rahat

Ja Tytti loput.
Uniper, juniper, vitun köyhät ne sähköä käyttää ja johonkin voorttumiin on sijoittanut.
Tony Blair antaa rikkaille Saudien rahat, kärvistelkää köyhät.

10.03.2024 09:44:46
#604917 [+2] Piilota Suosittele

Kuulin semmosen termin aikoinaan kuin "Revolving Doors". Kuvaa sitä miten nää roistot vaihtaa virkoja keskenään tavalla jolla heitä ei voida saattaa koskaan vastuuseen. Tehdään paskaa tilaustyönä ja sitten hypätään sivuun valokeilasta.

Meidän tehtävä kansana olisi ehdottomasti olla unohtamatta heidän rikoksiaan meitä kohtaan, ja suorittaa oikeudenjako itse, siinä missä laki ei siihen pysty. Jos emme tee tätä ja jatkamme nykyisen mallin tukemista, olemme ansainneet kurjuuden.

10.03.2024 11:28:33
#604932 [+-] Piilota Suosittele

>>604859
Uniper

Ikävä kyllä Fortumilla ei ois ollu varoja pitää Uiperia pystyssä. Saksakin kippasi sinne reilusti yli 20 miljardia, toisaalta nyt se taas tuottaa ja heillä oli poliittiset koko ajan avaimet kädessä
kaasun hinnan muodostumiseen. Uskon, ettei kaasun hinnan muodostumisen päätöksiä olisi tehty edelleenkään, jos Fortum omistaisi Uniperin, koska kyseessä ei edelleenkään olisi olleet saksan omat rahat.

[ 5 viestiä | ]