lisää viinaa silmät liikkuu lisää viinaa silmät liikkuu
Paskat täytteet Paskat täytteet
Hevijonne Hevijonne
Rinkeby Rinkeby
eipä ollu eipä ollu
vähän lämmittelemässä :3 vähän lämmittelemässä :3
musta kuva uimassa musta kuva uimassa
faneja faneja
Saatanan puuhakirja Saatanan puuhakirja
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
Pikkukaljantain duetto Pikkukaljantain duetto
3.5 tuuman disketti 3.5 tuuman disketti
good boy machine good boy machine
tässä mää uimassa tässä mää uimassa
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
Joulu meni vituiks Joulu meni vituiks
Haista Haista
Saksalaista teknologiaa Saksalaista teknologiaa
Käärme ja Pekoni Käärme ja Pekoni
Montakohan kertaa vetänyt käteen Montakohan kertaa vetänyt käteen
hienot moovsit hienot moovsit
Venäjä Venäjä
 863 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 16:50:52
[ + 3 | ]

Suru fuu ;_;

[54188] [heh.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
heh.jpg

marin

(115)  · 

tytti

(9)  · 

varkaus

(6)
01.06.2021 19:31:29
#468348 [+-] Piilota Suosittele

>>468331
Sinäkin voisit vaihteeksi kokeilla totuutta ulinan sijaan. Voi olla vapauttavaa.

Tää on muuten ihan hauskaa kun voin kommentoida käytännössä mitä tahansa ja kaikki muut sen näkevät, paitsi sinä. :D

01.06.2021 22:01:40
#468398 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin vähän juttua, että Anterokin taas lähtenyt herjausretkelle.
Ja käyttäytyy nolosti.

Mutta ei kai siinä mitään. On hienoa, että olen edelleen Anteron ihon alla.
Oli vain pakko laittaa mustalle listalle, kun henkisen kolauksen kokenut Antero alkoi jokaista kommenttia rääpimään ja lainaamaan.

Hienoa Antero, tuo aina asiallinen ja viisas ihminen.

01.06.2021 22:23:18
#468405 [+-] Piilota Suosittele

>>468398
Juu muistan sen kun sulla meni hermo. Täysin asiallinen keskustelu, mutta riitti että olin eri mieltä. Julkisessa keskustelussa on sellainen jännä puoli, jota et ole ymmärtänyt. Se jännyys on siinä, että sitä asettaa omat näkemyksensä arvioinnin ja kritiikin armoille. Julkiset foorumit ovat väärä paikka, jos ei kestä kritiikkiä. Tietysti onhan aina sekin vaihtoehto, että laittaa sormet korviin. Herjannut en sinua ole enkä herjaa, ellet sinä tee sitä ensin.

[ 10 viestiä | ]