Sananmuunnos Sananmuunnos
Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Valupertti Valupertti
tanssihaaste tanssihaaste
Tartuntasuojattu gondola Tartuntasuojattu gondola
hyvä että Uusimaa on eristetty näistä hyvä että Uusimaa on eristetty näistä
Bow wow Bow wow
Hehe Hehe
hobbits to isengard hobbits to isengard
normi perussuomalainen normi perussuomalainen
Tää ei oo lakkaa Tää ei oo lakkaa
Kolme erää karhun kanssa Kolme erää karhun kanssa
Nii saatana Nii saatana
Rasvapalo Rasvapalo
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Korkea asema Korkea asema
rikkinäinen ES rikkinäinen ES
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
I love cocaine I love cocaine
pieni kuu pieni kuu
hauska leikki :DD hauska leikki :DD
pottukaappari :3 pottukaappari :3
käsidesiä käsidesiä
 795 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 09.03.2024 02:16:00
[ + 4 | ]

Naistenpäivä

[68502] [tiedosto.png] [0.19 MB] [598x599] [] []
tiedosto.png

yle

(122)  · 

islam

(207)  · 

naistenpäivä

(6)
09.03.2024 09:10:48
#604639 [+3] Piilota Suosittele

Tottakai hijab on vapaampi valinta jos toisena vaihtoehtona on burkha, abaya tai niqab, mutta ilman hunnutusta ei yksikään uskovaisen muslimin yli 10-vuotias vaimo tai tytär liiku.

09.03.2024 17:10:20
#604727 [+2] Piilota Suosittele

Toinen mitä ei oikein työssäkäyvänä lihaa syövänä heteromiehenä ymmärtää,
että kun on naisia jotka niin kovaan ääneen julistavat tasaarvoa ja muiden
kulttuureja paremmiksi kuin nykyinen olemassa oleva.
Ja samaan syssyyn sitten haluavat tälläisen Abdullahin matkaan seikkailumielessä,
että pääsee ns kauan suomalaisesta naista alistavasta kulttuurista.
Hetken päästä ollaan suorastaan lukittuna kämppään, josta ei saa poistua
mihinkään ilman saattajaa jätesäkki päällä.

Olenko ainoa joka näkee tämän aavistuksen älyttömänä ?

09.03.2024 23:24:31
#604849 [+1] Piilota Suosittele

>>604831 Ruosteesta päätellen silta on ollu tuossa jo tovin.
Eli villi veikkaus, että ei ole paikallisten rakentama.
Mitä nyt ehkä parit vuosihuollot jääny tekemättä ja kokeillaan,
että voiko vetää täydessä lastissa kuormurilla sellasen sillan
yli mitä ei täälläpäin luokitella siinä ja tässä henkilöautollekkaan.

10.03.2024 20:12:35
#605068 [+-] Piilota Suosittele

>>604849
Paikallisia saattaa jatkossa tämmönen kokeilu vähän vituttaa kun pitää uida paskanruskean krokotiilejä kuhisevan veden yli jatkossa että pääsee raiskaamaan naapuripitäjän neekereitä.

[ 6 viestiä | ]