Keräilykortt..issit Keräilykortt..issit
Rotupuhtaus Rotupuhtaus
Ihana nainen Ihana nainen
Anus ja Dozentti <3 Anus ja Dozentti <3
Raju pääkallopyssy Raju pääkallopyssy
Insinööritoimisto Insinööritoimisto
Silmien välliin ryssää juu Silmien välliin ryssää juu
kätevää kätevää
Maria Ohisalo ja mamukiima Maria Ohisalo ja mamukiima
Xenomorphs welcome Xenomorphs welcome
Huoneentaulu cimmerialaiseen makuun Huoneentaulu cimmerialaiseen makuun
Digimummon kellarissa Digimummon kellarissa
Neekeri mädäntyy Neekeri mädäntyy
Joutui ensiapuun Joutui ensiapuun
Persun genderinot 3 Persun genderinot 3
Makkara Makkara
Ihana nainen Ihana nainen
ja palleja ja palleja
Perse Perse
Roadman niputetaan Roadman niputetaan
herätys herätys
Sommartiden Sommartiden
Tätä et saa vaikka himoitset, senkin pervo Tätä et saa vaikka himoitset, senkin pervo
Kissa Kissa
 1 280 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]