blackED blackED
23 vuotias zoomeri 23 vuotias zoomeri
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
Eläkesuunnitelmat Eläkesuunnitelmat
ÄO ÄO
Virgin brunch vs The Chad Feast Virgin brunch vs The Chad Feast
Säädöt Säädöt
Aina tervetullut Aina tervetullut
Eurooppa1914 Eurooppa1914
Puhtaat Valkoiset Geenit Puhtaat Valkoiset Geenit
Töttö tulihädässä Töttö tulihädässä
Bond Bond
Sukellus mustaan aukkoon Sukellus mustaan aukkoon
Kovat pojat ulkoiluttavat luuta Kovat pojat ulkoiluttavat luuta
Perjantaina pitää Perjantaina pitää
Bush Jr. kompilaatio Bush Jr. kompilaatio
virgin cloudrapper vs The Vapor Chad virgin cloudrapper vs The Vapor Chad
Konna paljastui Konna paljastui
virgin panther vs The Chad Blade virgin panther vs The Chad Blade
Charlie bit me Charlie bit me
Justiinsa Silleen Justiinsa Silleen
Katosi saatana Katosi saatana
Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3 Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3
Kilju-Aku Kilju-Aku
 775 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 19.10.2019 17:49:13
[ + 7 - | ]

kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!

[35677] [0.jpg] [0.07 MB] [800x519] [] []
0.jpg

tapa

(6)  · 

itsesi

(7)  · 

vihreät

(423)  · 

de grönä

(124)
09.01.2020 08:27:16
#291569 [+-] Piilota Suosittele

>>261199
Jeb, harmi että ilmastoasioissa ollaan nyt niin keskittyneitä ainakin mitä mediasta lukee. Eivät ihmiset siihen voi vaikuttaa.

Yhteen asiaan kyllä: isojen kaupunkien lähellä olevat voimalat ja tehtaat tuottavat tukalat olot miljoonille, mutta tällä ei paljoa ole ilmaston lämpenemisen kanssa tekoa.

09.01.2020 19:21:53
#291789 [+-] Piilota Suosittele

>>291569
No niinpä.

Nyt vain vouhkataan ilmaston pelastuksesta - no, mihin meni se merien pelastus? Jumalauta, siellä on meret täynnä muovia ja Reetta Tusinaburgerista ja kakrujen koululintsauksesta vain puhutaan.

Ja ilmaston yhteydessä puhutaan täällä vain henkilöautoliikenteen päästöistä. Ja autoilijoiden kurittamisesta. Unohdetaan teollisuus, tehtaat, ilmaliikenne, laivaliikenne...
Unohdetaan kuinka henkilöautojen kulutuslukemat ovat laskeneet roimasti vaikka 20 vuoden takaisesta - samoin päästöt. Puhutaan sähköautoista ja sitten sanotaan, että kun ajat sillä 10 vuotta, niin pääset tasoihin talouden osalta kun ajaisit bensiiniautolla. Ja aikas paljon pitää ajaa, että se on luonnolle parempi...

Samoin unohdetaan myös kuinka MY -dieselin tukemisella saataisiin pelastettua maailmaa paljon. Ja taulapäähallitus Somali-Demokraatti-Pelastajien (suurin intressi heillä) johdolla ei suostu alentamaan MY:n veroja - vaikka se olisi ilmasto- ja luontoteko.

Olen tarpeeksi vanha muistamaan, kuinka aikanaan vouhkattiin otsonikerroksesta ja kuinka me kuolemme tänne juuri. No, saatiin ainakin uusia kylmälaitteita myytyä paljon ja markkinatalous pyörimään. Ehkä me jotain sitten pelastettiinkin oikeasti. Tai sitten tuli vain pahempia myrkkyjä, jotka vaikuttavat toisaalla taas...

09.01.2020 20:58:41
#291829 [+-] Piilota Suosittele

>>291789
Ihmisen osuus on siis prosentin luokkaa? Ilmastopaneelille on annettu liian vapaat kädet. Oispa vittu syntyny seiskytluvulla.

Semmonen WW3-purge/puhdistus ois kohillaan.

[ 5 viestiä | ]