pokemon pornoo pokemon pornoo
Wtf Wtf
tissit tissit
Homo-Petteri Homo-Petteri
Venyy ja paukkuu Venyy ja paukkuu
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
Mieslapsibingo Mieslapsibingo
aijai aijai
Päärynä Pasi Päärynä Pasi
Cyberpunk Cyberpunk
Maski Maski
jäätelö jäätelö
F1 viikonloppu F1 viikonloppu
Risto häppääjä Risto häppääjä
Ihana nainen Ihana nainen
Ei taas Ei taas
paint joulu kalenteri 5 luukku paint joulu kalenteri 5 luukku
Tupoksen abc servaa tyhmän kysyjän Tupoksen abc servaa tyhmän kysyjän
Mun fursoona Mun fursoona
poskaria poskaria
ihana nainen ihana nainen
Rapupukki Joulunaamana Rapupukki Joulunaamana
Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
Mikä puolue ajaa ihmisten etua? Mikä puolue ajaa ihmisten etua?
â­°
 974 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.68 MB, 1 tiedosto, 30.07.2022 20:25:44
[ + 5 - | ]
⇥

Yle paskaa taas 🤦‍♂️

[66179] [Screenshot_20220730-202243_Twitter.jpg] [0.68 MB] [1080x1816] [] []
Screenshot_20220730-202243_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  Â· 

verorahat

(5)
30.07.2022 22:17:23
#589112 [+1] Piilota Suosittele

Katkerat setämiehet ulisevat, kun jotkut elävät polyamorisessa suhteessa. Ei ole pyhän kirjan mukaista sellainen, kysykää vaikka Päivi Räsäseltä tai naapurissanne asuvalta muslimilta.

30.07.2022 23:33:26
#589125 [+-] Piilota Suosittele

täytyy kyllä olla homoutta että elää parisuhteissa miehen ja naisen kanssa. eli haluaa munaa perseeseen.hyi vittu.

31.07.2022 10:46:24 | 10:47:53
#589200 [+2] Piilota Suosittele

>>589124 Tätä minäki ihmettelen. Tämmöstä paskaa suolletaan verorahoilla ja vassarit ulisee asian vierestä jos sitä verorahojen tuhlaamista moititaan
Yhym kyhym kylläm uutisissa pittää ollam homopropakantaa ja muuta seksipaskaam! Kyä jämpti o näi

31.07.2022 10:58:29
#589204 [+1] Piilota Suosittele

Ihan niin ku jossaki taustalla tuuli vinkuis nurkissa? Jopa ulisis... Niin ku joku manletti Napoleoni vinkuis St. Helenalla

01.08.2022 07:39:06
#589376 [+-] Piilota Suosittele

Onhan se nyt ihan hirveää jos poiketaan heteronormatiivisesta parisuhdekäsityksestä, herran jestas sentään, huomenna räjähtää maapallo, koska ylen perkele kehtaa kertoa jostain asiasta mikä ei vaikuta millään tavalla yhdenkään luolaston lukijan elämään, mutta vaikuttaa uutisessa olevan ihmisen elämään ... voi voi ja ai kun kauhea ...

[ 11 viestiä | ]