Eukalyptus Leveeposki-Innanen Eukalyptus Leveeposki-Innanen
Jutkut jutkuttaa Räikköstä Jutkut jutkuttaa Räikköstä
Viimeinen, yksin kotona Viimeinen, yksin kotona
jumppailu jumppailu
tykkään laatikosta enemmän :3 tykkään laatikosta enemmän :3
Miten meni niinku omasta mielestä Miten meni niinku omasta mielestä
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Asiaa Asiaa
Näin kellotetaan mäkmäkkejä Näin kellotetaan mäkmäkkejä
Gay Gay
YUP - Sikamusiikkia YUP - Sikamusiikkia
wee :*D wee :*D
Placebo - Running Up That Hill Placebo - Running Up That Hill
Melonit Melonit
pierase pussiin pierase pussiin
Jack Jack
BigTop Burger BigTop Burger
Aku ja mehukas teinipimppi Aku ja mehukas teinipimppi
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Kellareiden kasvatit Kellareiden kasvatit
Slurp Slurp
Putkesta tulee... Putkesta tulee...
animu animu
Serkumpi on aina herkumpi Serkumpi on aina herkumpi
 637 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.86 MB, 1 tiedosto, 09.07.2022 01:24:04
[ + 0 | ]

Sukkula Vee... Maahan


nasa

(18)  · 

sukkula

 · 

laskeutuminen

09.07.2022 19:27:15
#584788 [+-] Piilota Suosittele

>>584750 Sukkula oli huono idea koska se esti kaikki miehitetyt lennot Maan matalan kiertoradan ulkopuolelle. Lisäksi se ei täyttänyt ainuttakaan tavoitetta mitä sille oli annettu: Se ei ollut halvempi kuin perinteiset raketit. Se ei ollut luotettavampi. Se ei ollut turvallisempi. Sitä ei voinut laukaista useammin sen kalliin ja hankalan huoltoprosessin takia.

Kovat kustannukset esti sukkulan alkuperäisen käyttötarkoituksen, eli kuljettaa ihmisiä maan ja avaruusaseman välillä: Sukkula ohjelma maksoi niin paljon että rahaa ei riittänyt enää avaruusaseman rakentamiseen.
Siihen vielä päälle että puolustusministeriö vetäytyi sukkulan rahoituksesta vaikka sukkula oli jo suunniteltu ja rakennettu heidän vaatimusten mukaan paljon isommaksi kuin NASA halusi tai tarvitsi.

Ei hyvä.

09.07.2022 19:37:20
#584790 [+-] Piilota Suosittele

>>584788

OK, tuota en tiennytkään, että sukkulaa piti huoltaa kuukausitolkulla jokaisen lennon jälkeen. Samoin puolustusministeriön vetäytyminen oli uusi tieto.

[ 9 viestiä | ]