Jaa että johtajatkin venäjällä ovat alkaneet tajuamaan että jalkaväen toiminta ukrainassa on lähinnä itsemurhaa. No pääseepähän normi rikollisista eroon, eikä tarvitse maksaa mitään kunhan lähettää selvinneet johonkin kamikaze tehtävälle.
>>584040 Samaa taktiikkaa ryssät käytti jo talvi ja 2-maailmansodassa. Laitetaan riittävästi väkeä juoksemaan vaikka konekiväärejä ja vahvoja linnoituksia vastaan, kyllä sitten muutaman sadan tai tuhannen oman kuolleen jälkeen vihollisen piiput käy niin kuumina ettei niillä voi ampua ja muutama ryssä pääsee läpi tekemään tuhojaan. Vain kiina voi tuollaisessa vyörytys sodassa päihittää venäjän kun löytyy enemmän uhrattavaa miesvoimaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
nyt riitti tää palaveri
Iloinen leski ja 128€
russian army
Ryssien nuotioretki
Uusi virolainen kolikko
Meemit.
venäläisellä öljynjalostamolla
Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon
Minun paikkaa et vie
75 vuotta Leningradin piirityksen murtamisesta
Ukrainan tilannekatsausta
Mekaanikko
testaan vain
Autoilija ja pommisade
venäläinen dronekoulutus
Ukrainan juttuja
kisse :3
Älyn jättiläiset.
Ryssien notski
Heh kjeh
Ryssien AT hyppymiina
Železnogorskin vaakuna
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.