Jaa että johtajatkin venäjällä ovat alkaneet tajuamaan että jalkaväen toiminta ukrainassa on lähinnä itsemurhaa. No pääseepähän normi rikollisista eroon, eikä tarvitse maksaa mitään kunhan lähettää selvinneet johonkin kamikaze tehtävälle.
>>584040 Samaa taktiikkaa ryssät käytti jo talvi ja 2-maailmansodassa. Laitetaan riittävästi väkeä juoksemaan vaikka konekiväärejä ja vahvoja linnoituksia vastaan, kyllä sitten muutaman sadan tai tuhannen oman kuolleen jälkeen vihollisen piiput käy niin kuumina ettei niillä voi ampua ja muutama ryssä pääsee läpi tekemään tuhojaan. Vain kiina voi tuollaisessa vyörytys sodassa päihittää venäjän kun löytyy enemmän uhrattavaa miesvoimaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ryssien kalareissu
Teiden kusipää
Venäläinen joukkoliikenne
Nyt se alkoi sitten täälläkin..
ukraina wins
Jaak Joala: Ne zabyvai!
:))
hyvät ajat
Ryssien AT hyppymiina
Lewd
Venäjällä tapahtuu
Sillä aikaa Venäjällä
totuus ennen vuotta 1899 :-D
Hyvin meni
Hyi vittu, hyi saatana
Normipäivä Weneänmaalla
Koronasulku venäjällä
Virvoitusjuoma
Paikan päältä.
villasukat
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch