Silta Silta
Oon toi kissa Oon toi kissa
Luolaston tunnusmusiikki Luolaston tunnusmusiikki
Mitä hapsi sanoo? Mitä hapsi sanoo?
Italian poliisit Italian poliisit
Ihana nainen Ihana nainen
jämpti ukko on jämpti ukko on
hänppy hänkki hänppy hänkki
murakka tekoäly murakka tekoäly
Hintin seikkailut Hintin seikkailut
Hölkkä, lotion, pillu ja yle Hölkkä, lotion, pillu ja yle
Nakuankka suihkussa 4 Nakuankka suihkussa 4
Awoo Awoo
Metkutti :D Metkutti :D
Tesla Tesla
Kauhun hetket Kauhun hetket
huijau mikä huijau huijau mikä huijau
Koivujen siemensade Koivujen siemensade
Lauantai yoga Lauantai yoga
Täs mä Täs mä
Polycoria Polycoria
tupla kärsäkäs tupla kärsäkäs
Nää tekee tällein Nää tekee tällein
Suomi mies nauttimassa Suomi mies nauttimassa
 1 084 näyttökertaa, 13 viestiä, 5.15 MB, 1 tiedosto, 03.07.2022 15:17:04
[ + 7 | ]
👑 Katsotuin 03.07.2022.

osumaprosentti 100%

[65481] [accuracy-100.mp4] [5.15 MB] [1280x720] [] []

somali

(105)  · 

konekivääri

(12)  · 

ampuminen

(14)  · 

osuukohan

03.07.2022 17:41:19 | 17:53:25
#583154 [+5] Piilota Suosittele

Luin joskus jostakin (TM), että monet aidot Afrikan negridit suhtautuisivat luoteihin ei niinkään fysiikan lakeja tottelevina projektiileinä, vaan jonkinlaisina kirouksina ts. vihamielisinä loitsuina, joita heitetään suurinpiirtein vihollista kohti. Silloin ei ole niin väliä, onko tuli suoraa vai epäsuoraa, ym. pikkuseikoilla. Luoti kyllä hakeutuu vihollista kohti, jos kohtalo niin määrää, ja kirous on riittävän vahva. Tämän voi sitten kääntää niin päin, että jos luoti ei ole "osoitettu sinulle", se ei osu sinuun, jolloin sitä on turha väistääkään. Luoti kyllä väistää.

Rhodesian puskasodassa väittivät Rhodesian kevyen jalkaväen kaatolukujen olleen 1 kaatunut 100 kaatunutta vihollista (n**keriä) kohti, ja vihollisilta takavarikoitujen AK:iden takatähtäimen olleen usein säädetty maksimilukemaan. Onko se nyt sitten 1000 vai 2000 metriä, epäsuoralle tulelle kuitenkin. Selitystä kysyttäessä, vannoivat sotavangit luullensa takatähtäimen etäisyysasteikon olleen aseen tehoa säätävä ruuvi. Siis isompi numero, kovempi loitsun teho. Uskoo ken haluaa.

[ 13 viestiä | ]