seksuaalinen häirintä seksuaalinen häirintä
Putkihuolto Menomies Oy Putkihuolto Menomies Oy
Jordi Jordi
Join the party Join the party
Lämmin telakointi Lämmin telakointi
sto? sto?
Darwin palkinto Darwin palkinto
Sun mutsi järkyttyi Sun mutsi järkyttyi
Bärisee :3 Bärisee :3
onko ihana <3 onko ihana <3
Sitoutumaton rehellinen ryhmä Sitoutumaton rehellinen ryhmä
Niilo22 polkupyöränhuoltaja Niilo22 polkupyöränhuoltaja
Haave ammatti Haave ammatti
Trumpin voittopuhe Trumpin voittopuhe
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
reddit intellektuelli reddit intellektuelli
Oikeistologiikkaa Oikeistologiikkaa
Ihana Maria Ihana Maria
Kiukku Kiukku
Levottomat jalat Levottomat jalat
Ihana unelma Ihana unelma
♂GACHILLMUCHI♂ ♂GACHILLMUCHI♂
Kissu raappii Kissu raappii
Ei se ole niin helppoa Ei se ole niin helppoa
 733 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 30.01.2021 15:12:29
[ + 5 - | ]

näin..

[51379] [7htyk.jpg] [0.13 MB] [720x960] [] []
7htyk.jpg

30.01.2021 16:07:05 | 16:07:30
#434338 [+2] Piilota Suosittele

Malmilla löytyy näitä pilvin pimein. Vievät ostoskärryjä ausntojen pihoille. Vartijat saavat kokoajan pysäytellä niitä ulko-ovella.
Kuten sanoin. Somali on somali. Kuuluu niiden kulttuuriin tuommoinen toiminta.

30.01.2021 18:07:39
#434377 [+2] Piilota Suosittele

Launeella / liipolassa kaupungin talojen pihoilta, puskista ja ojista löytyy lähi cittarin ja prisman kärryjä. Asialla on nämä tummimmat tiaiset (mutiaiset), yleensä sellainen fatpumpum otatko kolmannen kermakakun musta matami 2-4 äläwäläbä lapsosen kanssa työntelee cittarin tai prisman kärryjä ostoksineen huippukatua ylös.
Nyt ainakin cittari on laittanut ostoskoreihin hälylätkät ettei niitä nyt enempää kanniskeltaisi koteihin.
Kumma kun on vara ostaa hirveät kasat kaikkea eksoottista hedelmää, vihannesta, säilykkeitä ym sälää, mutta ei varaa ostaa 2€ kestokasseja tai 0,2€ muovikassia jonka voi käyttää uudelleen ja lopuksi käyttää roskapussina.

30.01.2021 18:43:37
#434389 [+1] Piilota Suosittele

>>434310
PS. Eikös siitä ollut melko hiljattain juttu, kuinka ostoskärryt löytyvät tiettyjen taloyhtiöiden pihoista ja lähettyviltä, kun ne otetaan kuljetuskäyttöön tiettyjen henkilöiden toimesta.

Juu olikos se malmilla. Ja siellä kommenttei et juu ei se haittaa ku joku suvac cuck raahaa niit kärryi takas markettii :D Mahtaa neekeriä naurttaa.

30.01.2021 20:16:50
#434406 [+1] Piilota Suosittele

>>434389

Ainakin Prisman työntekijät niitä hakevat aina viimeisen työtunnin lähestyessä. Tästä keskusteltu kaverin kanssa joka omistaa vieressä olevan liikkeen sekä vartijoiden kanssa. Vartijoilla on malmilla välillä vähän liikaakin paimennettavaa.

30.01.2021 21:19:53 | 21:20:08
#434426 [+1] Piilota Suosittele

>>434406
Joku face postaus oli sen tyylinen et joku ei työntekijä niit raahas takas ja ei nähny siin mitää pahaa :DDDD

edit. vai oliko tweet, mut iha sama :D

31.01.2021 12:35:00
#434628 [+1] Piilota Suosittele

>>434426

Niin. Siinä itsessään ei mitään pahaa ole, koska kauppa haluaa kärrynsä takaisin käyttöön. Ei somalit niitä takaisin tuo. Sama toiminnankuva näkyy pihlajiston U2 baarin työntekijällä. Ei vuoronsa aikana siivoa baaria lainkaan, ei laita asioita tiskiin eikä tee oikein muutakaan. Suomalainen, joka aloittaa vuoron 15.30 tekee kaikki nämä. Keskustellut hänen kanssaa kun koffia jakelin tuonne. Viereinen Ralli-baari:n omistaja tietää myös tämän. Somali toki ei kyseinen naikkonen ole. Veikkaan aasiasta jostain päin.

[ 8 viestiä | ]