Ateria keskustelu Ateria keskustelu
Hitlerson 88 Hitlerson 88
Koskee 99,5% Luolastolaisista Koskee 99,5% Luolastolaisista
Maraton märkäharjoittelu Maraton märkäharjoittelu
Koivujen siemensade Koivujen siemensade
tyttö ilman kullia hevosen kullilla tyttö ilman kullia hevosen kullilla
Ihana nainen Ihana nainen
Persujen puolueohjelma Persujen puolueohjelma
Pyllerö Pyllerö
Jousinainen Jousinainen
Koirien metkut Koirien metkut
Tikku Tikku
Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää
Huh huh Huh huh
Gorilla Grylla Gorilla Grylla
Suomi mies nauttimassa Suomi mies nauttimassa
OVI AUKI !!! OVI AUKI !!!
Kerkeää Kerkeää
Joku skeittari Joku skeittari
Onko ne vegaaniset porkkanat valmiita? Onko ne vegaaniset porkkanat valmiita?
Hyhhyh Hyhhyh
Paskalla Paskalla
Kaljantai, 365/2024 Kaljantai, 365/2024
Kuvia ja filimejä x6 Kuvia ja filimejä x6
 952 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.29 MB, 2 tiedostoa, 29.06.2022 16:31:28
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 29.06.2022.

Se pieni ero matkustustavassa, kun muut maksavat matkan.

[65422] [20220629_163046.jpg] [0.15 MB] [750x1082] [] []
20220629_163046.jpg
[65421] [20220629_163049.jpg] [0.13 MB] [750x1114] [] []
20220629_163049.jpg

sanna

(126)  · 

sauli

(29)
29.06.2022 19:38:58
#581989 [+3] Piilota Suosittele

Saulilla on munat, sannalla ei.
Saulin matka maksoi tod.näköisesti max.1000€ I-luokassakin.
Sannan privajetti maksoi min.10.000€ vaikka olisi ollut siirtolentokin.
Suomessa tulee ensin presidentti jonka jälkeen pääministeri vaikka pääministerillä olisikin enemmän valtaa.

29.06.2022 22:21:39
#582056 [+2] Piilota Suosittele

>>582000 Aika kiire saa olla ettei löydy sopivaa vuoroa kun pelkästään finski lentää 2 kertaa vuorokaudessa, bisnesluokkakin olisi päivästä riippuen 528-905€+muut maksut.
Tottakai privajetti tulee halvemmaksi kuin bisnesluokka, jos saa koko koneen täyteen tai jos kyseessä on valtion yhtiön oma jetti tms.

29.06.2022 22:23:16 | 22:25:56
#582060 [+-] Piilota Suosittele

>>582056
Niin, eihän siinä yksityiskoneessa lennä vain pääministeri, vaan koko delegaatio.
Myös tullit sun muut selvitykset käy huomattavasti nopeammin yksityiskoneella.
Mukaan vielä koneen nousu- ja laskuselvittelyt, niin ero on useampia tunteja.

29.06.2022 22:28:36 | 22:31:14
#582062 [+1] Piilota Suosittele

>>582060 Sitä vaan ei mainittu tuossa uutisessa joten per henkilö hintaa on mahdoton arvioida.
Jostain syystä luulen ettei presidentti, pääministeri, euroedustajat jne jonottele turvatarkastuksiin tai tulleihin.

30.06.2022 10:42:02
#582215 [+1] Piilota Suosittele

>>582000

Samaan tapaan terveydenhoidon kanssa. Ottaa sen yksityisen jos kiireeltään tarvitsee. Ongelma on vain siinä, ettei monikaan pääse niihin hoitoihin joten jäävät jonoihin sairastelemaan ja kuolemaan.

30.06.2022 10:43:31
#582216 [+1] Piilota Suosittele

>>582060

Mitäs tapahtui niille videoneuvotteluille kun kuulemma paljon parempaa oli kuin käydä paikan päällä? Näin kerrottiin joka lehdessä vähän aikaa sitten.

30.06.2022 11:52:33
#582226 [+-] Piilota Suosittele

>>582213 Nehän ei ole mitään ambulansseja vaan ne kuljettaa lääkärin tapahtumapaikalle ja potilaan sairaalaan vain pakkotilassa. Ainaki saariston ulkopuolella. Sen takia niitä sanotaan lääkärihelikoptereiksi eikä ambulanssihelikoptereiksi.

30.06.2022 21:39:30
#582358 [+-] Piilota Suosittele

Naapurikadun arkkitehti paskoi tänään autoni törmäämällä oikean puolen takapuskuriin ja kettuili sitä vanhaksi romuksi, kuittasin asian toteamalla että teikäläiset ajokyvyttömät ääliöt muuttavat minkä tahansa romuksi ja juuri sen tähden ei kannata hankkia uutta autoa kolhittavaksi.

01.07.2022 09:29:51
#582471 [+-] Piilota Suosittele

>>582358

Olisit videoinut homman. Olisi saatu hupia arkkitehdin upeasta eleestä. Julkiseksi tuommoinen mäyhääminen niin alkaa syyllisyys painaa jo hieman enemmän joka arkkitehdilläkin.

[ 27 viestiä | ]