Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Öitä Öitä
Mitä tässä duunissa on, kerro. Tarkemmin en tiedä, nasa Mitä tässä duunissa on, kerro. Tarkemmin en tiedä, nasa
garfielf becomes god and vores the universe garfielf becomes god and vores the universe
Legit Legit
varggi varggi
Uusi mene Uusi mene
Mr. Worldwide Mr. Worldwide
Sekrit Idnetity Sekrit Idnetity
Birb kompilaatio (se uus laulumeme) Birb kompilaatio (se uus laulumeme)
Puppetmaster Puppetmaster
Lifehack Lifehack
So this is where the party's at :3 So this is where the party's at :3
suurpedon metsästystä suurpedon metsästystä
santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
pakuni ilonen pakuni ilonen
Huhhuh Huhhuh
Laserkissa Laserkissa
Masokisti ja sadisti Masokisti ja sadisti
Animehomo-tytyilijöiden ERP Animehomo-tytyilijöiden ERP
tarkmin e teedä, naka tarkmin e teedä, naka
Koiroke lämmittelee tassujaan Koiroke lämmittelee tassujaan
papan erehdys papan erehdys
hyvinvointini on kyseenalainen t. norsu hyvinvointini on kyseenalainen t. norsu
 816 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.1 MB, 3 tiedostoa, 13.06.2022 19:04:53
[ + 1 | ]

Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti

[65075] [20220613_184352.jpg] [1.76 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184352.jpg
[65074] [20220613_184417.jpg] [1.68 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184417.jpg
[65073] [20220613_184438.jpg] [1.66 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184438.jpg

ruoka apu

 · 

vitun köyhät

(5)
13.06.2022 19:11:54
#577634 [+2] Piilota Suosittele

Onhan se selvää että ku työssäkäyvien ostovoima heikkenee niin jonku aikaa rotat syö paremmin. Mutta markkinatalouden kylmä tosiasia on että kohta näitä ei enää oteta niin paljoa myyntiin ja sillon pöydältä rotille tippuvat murutki on perustuotteita

13.06.2022 19:31:53
#577650 [+-] Piilota Suosittele

Jaa jospa alkaisi taas opiskeluaikojen muistoksi syömään neljä viikkoa pelkkää perunajauhoa hanavedellä.

30.05.2025 12:31:13
#700336 [+-] Piilota Suosittele

Vuolua ostan aika harvoin. Kallista, mutta hyvää pentelettä
. Hinta tais olla joku 3, 99 eur.

Toki kaljahan ei maksa koskaan mitään.

[ 7 viestiä | ]