Ankka Ankka
kissa mukana kissa mukana
ei hätää minä pelastan teidät :3 ei hätää minä pelastan teidät :3
Paukku ties sen jo aikoinaan Paukku ties sen jo aikoinaan
totta, totta totta, totta
Fingerpori Fingerpori
Kunnan pojat ahkeroi Kunnan pojat ahkeroi
odottaa karkki vai kepponen kavereita :3 odottaa karkki vai kepponen kavereita :3
♫ soft kitty, warm kitty, little ball of fur ♫ ♫ soft kitty, warm kitty, little ball of fur ♫
Näin siinä tullee käymään Näin siinä tullee käymään
Huhuhusu Huhuhusu
Hint hint, nudge nudge Hint hint, nudge nudge
levyn nuijimista levyn nuijimista
Naisen oikeinkäyttöä Naisen oikeinkäyttöä
Missä näitä myyään? Missä näitä myyään?
rikkoi sen häkin rikkoi sen häkin
Voi itku Voi itku
Pätmänni ja Ropini Pätmänni ja Ropini
Amatzoni (ei se auto) Amatzoni (ei se auto)
Sytyttimen entisöinti Sytyttimen entisöinti
Vihreät De Gröna Vihreät De Gröna
Halloweeni-papan paukku Halloweeni-papan paukku
Eipäs halita >:3 Eipäs halita >:3
Arto ja Timo mietiskelee naisia Arto ja Timo mietiskelee naisia
 749 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.69 MB, 2 tiedostoa, 02.06.2022 16:42:41
[ + 2 | ]

Vasurit 🤦‍♂️

[64817] [20220602_164147.jpg] [0.17 MB] [1079x1309] [] []
20220602_164147.jpg
[64816] [Screenshot_20220602-164200_Twitter.jpg] [0.53 MB] [1080x1248] [] []
Screenshot_20220602-164200_Twitter.jpg

vasemmisto

(216)  · 

velka

(8)
02.06.2022 17:06:26
#575038 [+4] Piilota Suosittele

Eihän niiden tarvitse huolehtia mistään kun valtio tarjoaa palkat sun muut. Mistään ei ole koskaan tarvinnut heidän miettiä mistä raha tulee. Ei tarvitse miettiä yrityksen tulosta. Raha tulee aina valtion seinästä, veronmaksajain lompakosta.

02.06.2022 19:35:24
#575064 [+2] Piilota Suosittele

>>575038
Uskallan vieläkin väittää, että saatais melkeinpä parempi hallitus, jos pysäytettäs randomilla sakkia kevyen liikenteenväylältä Arkadianmäelle. Viisaat osais hoitaa ja hölmöjä olis helppo johdatella.

03.06.2022 08:22:53
#575123 [+1] Piilota Suosittele

>>575064

Saataisiin välittömästi pois hyvä-veli kerhon tekemän vedot. Koska asiaa hoitavat tahot olisivat nyt mitään tietämättömiä menettelyistä hyvä-veli kerhoissa.

Sitä korruptiota on ylläpidetty suomessa jo pitkään.

03.06.2022 08:49:31
#575129 [+-] Piilota Suosittele

Vain harva ministeri antaa eduskunnan kyselytunnilla vastauksen varsinaiseen, esitettyyn kysymykseen. Vastausaika tärvätään useimmiten suoltamalla virastomongerrustakin köyhempää satunnaispuppua tyyliin Sanna, Krista 1 ja Krista 2. Olisi mielenkiintoista kuulla heiltä vastaus kysymykseen "mitä kello on?". Toista ääripäätä vastausten laadussa edustaa erityisesti selkeäsanainen Aki Lindén.

[ 10 viestiä | ]