Matto Matto
Kun olet todella homo... Kun olet todella homo...
Gondola löytää Jumalan Gondola löytää Jumalan
Purrr Purrr
Gondoloiden vapahtajan ristikuolema Gondoloiden vapahtajan ristikuolema
Turhia kuvia 4 Turhia kuvia 4
Turku on suomen persereikä Turku on suomen persereikä
Proud 3evill Proud 3evill
Anime Trump Anime Trump
Keskeneräinen tulevia pelejä Keskeneräinen tulevia pelejä
Kim ja Trump nuorina ja nykyään Kim ja Trump nuorina ja nykyään
Asko Asko
Painoi naurunappulaa Painoi naurunappulaa
kumisuu kumisuu
Legot Legot
Rosianna Rabbit Rosianna Rabbit
Turhia kuvia 8 Turhia kuvia 8
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä
Le wine de l'natur Le wine de l'natur
Menkää töihi! Menkää töihi!
xDDDDDDDDD xDDDDDDDDD
James May laittaa härän peniksen suuhunsa James May laittaa härän peniksen suuhunsa
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
 729 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 20.03.2022 02:47:32
[ + 2 - | ]

Venäläinen rauhanlippu

[62853] [bsb.jpg] [0.09 MB] [600x400] [] []
bsb.jpg

rauhanlippu venäjä

20.03.2022 02:49:14
#557105 [+1] Piilota Suosittele

Venäjän rauhaa kannattava oppositio on viime aikoina ottanut lipukseen valko-sini-valkean lipun, koska nykyisen Venäjän lipun alin punainen raita on heidän mielestään verenvuodatuksen ja sorron symboli!

05.04.2022 22:44:40 | 22:46:26
#561264 [+-] Piilota Suosittele

Siinä ryssäpaska taas nuolee muiden persettä, ensin oltiin niin Vova sedän pauloissa eikä krimillä ollu sotia! Ukrainassa ei ollu venäläisiä! Mitään sotia ei ole! Nyt esitellään ryssäpaskalippua että juu juu, ihan rauhan asialla ollaan ku siviilejä ammutaan ja ryssäpaska soi kun tykitetään siviilikohteita. Mutta tää on ryssäpaskakulttuuria, sitä samaa kulttuuria jota repostnik ajaa.

Kumma juttu, silti se täällä rottailee eikä mene ryssiin. Miksiköhän? Niin, miksiköhän?

Sitte samanlailla ku paska putin kiistetään kaikki, eihän nyt siis ja mussun mussun. Sitte taas soitetaan ryssäpaskamusiikkia kun Ukrainassa rasikataan ja tapetaan siviilejä, mutta hei! Se on vain propagandaa!

Sitte taas välillä tuomitaan venäjän (muka) hyökkäyssota, mutta taas takki heiluu ja lisää ryssäpaskaa ja rauhanlippuja! Ei tässä mitään sotaa ole olemassakaan! \;D/ Länsi kusettaa!

06.04.2022 20:42:11
#561478 [+-] Piilota Suosittele

>>561264

Niin, miksiköhän en mene ryssiin? Ihan siksi että oon tehnyt tätä samaa ja paljon enemmänkin venäläisessä sosiaalisessa mediassa. Sieltä tulee valtavat sakot tai jos mun jutut todetaan jotenkin merkityksellisiksi, vuosia vankeutta.

Ja kyllä, Krimillä ei ollut sotaa ja Vladimir Putin toimi melko asiallisesti tätä ennen. Nyt ei enää toimi.

[ 8 viestiä | ]