Ruohonleikkuri Ruohonleikkuri
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2
Pylly Pylly
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
Peräaukon venyttelyjä Peräaukon venyttelyjä
Hestonin huutikset Hestonin huutikset
Sierra ohittaa sen Sierra ohittaa sen
Pitää ottaa rauhallisesti Pitää ottaa rauhallisesti
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
ühriutujan viisi ühriutujan viisi
hd versio TampereenTeron jääkaapista hd versio TampereenTeron jääkaapista
Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot? Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot?
Simpsonit Simpsonit
Tonnikalavoileipä :3 Tonnikalavoileipä :3
Rintavarustus Rintavarustus
söpöä söpöä
tasapainoinen vapaakasvatettu jonne tasapainoinen vapaakasvatettu jonne
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
En tiedä En tiedä
piiloutuu valheiden taakse piiloutuu valheiden taakse
Ruokavalio Ruokavalio
Kebua taas Kebua taas
Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus
Vegaani Vegaani
 812 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 09.03.2022 12:29:04
[ + 2 | ]

Simo Häyhä

[62530] [Ukraine-Simo-Hayha.jpg] [0.04 MB] [639x546] [] []
Ukraine-Simo-Hayha.jpg

ukraina

(182)  · 

sota

(192)  · 

breaking

 · 

news

(12)
09.03.2022 12:36:08
#553746 [+6] Piilota Suosittele

Eihän sinne tarvis ku lähettää yks norjis kännissä ni hakkais jokasen ryssän paljain nyrkein. Ja samalla ne natsitkin sieltä.

09.03.2022 15:15:17 | 15:50:07
#553766 [+2] Piilota Suosittele

>>553765

Jos et kontrastia ymmärtänyt, niin tälläisen valehtelun takana on persut, ja Venäjän tiedetään rahoittavan euroopan eu-vastaisia oikeistopuolueita. Ja mikäs puolue suomessa on eu-vastaisin oikeistopuolue?

09.03.2022 18:44:43 | 18:45:41
#553827 [+1] Piilota Suosittele

>>553801

Tuen, koska lähestulkoon kaikki laitteet, komponentit mitä euroopassakin myydään tulee sieltä. Eli, sinä tuet niitä myös.

edit:

Tänään hain saksasta tilaamani jenkkiläistä alkuperää olevia laitteita. Suomesta niiden saatavuus on heikkoa, sekä hinta on paaaaljon korkeampi. Joten saksasta tilaan jenkkilän kamaa. Nyt tuen myös jenkkilää. Vituttaako?

[ 13 viestiä | ]