Jos tämä video olisi jostain hiekkaneekerimaasta niin Suomesta lähetettäisiin välittömästi jokainen lentokone ja laiva tuomaan kaikki mahdolliset partasuut pakolaisina takas.
Mitä on tässä ny tullu seurattua tuota mähinää niin täytyy todeta vaikka venäjä on suuri sotilas mahti niin aika paskalla kalustolla ne tuollakin sotii. Ja ei sotilaillakaan mitkään parhaat varusteet ole käytössä.
[
5 viestiä
|
]
⭰
"syö itse kaalipaskasi"
Ukrainasta tulee gachimuchimaa t: propaganda
ryssän psykoosit
joulurauha
ryssien kesäretki ukrainassa
Minun paikkaa et vie
hyvät ajat
Vasilinsaaren strelka aamulla
Virvoitusjuoma
Moskoviittien tappiot 12.11.2024
jäätävät setit
täällä mitään miinoja ole
Karhu ja leijona seisovat yhdessä!
Krim on Venäjää!
hyvä suomi
Matkalla Kurskiin
Ukrainalaiset VS Husun "suomi"
Varmaan meni henki kerralla
singon käyttöä oikeaoppisesti
Hauska oppitunti Venäjän federaatiosubjekteista
"Kannattaako Venäjän myrkyttää oma tulevaisuutensa?"