voe rähmä nimittäin voe rähmä nimittäin
AY liike AY liike
mitäs täältä löytyy mitäs täältä löytyy
Äänestyspaikka venäjällä Äänestyspaikka venäjällä
Toriyama Toriyama
isoille naisille vaatteita isoille naisille vaatteita
hapsin postilähetys hapsin postilähetys
Hurr Hurr
Videoita Videoita
demarien invaasio demarien invaasio
Vihervassari Vihervassari
Suklaata Suklaata
Fingerpori Fingerpori
Riikka Riikka
Ihana nainen Ihana nainen
Kaapissa on vaarallinen natsi Kaapissa on vaarallinen natsi
Säikähti Säikähti
Omistautunut Omistautunut
Ihana mies Ihana mies
narinaa narinaa
kuolema kuolema
Kettu nauraa tälleen Kettu nauraa tälleen
Vihervassari Vihervassari
työm miehet työm miehet
 689 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 14:09:01
[ + 4 - | ]

Väestönvaihto salaliittoteoria osa2

[52930] [Screenshot_20210408-140808_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x943] [] []
Screenshot_20210408-140808_Twitter.jpg

väestönvaihto

(9)  · 

sukunimi

08.04.2021 14:25:08 | 14:28:58
#454931 [+-] Piilota Suosittele

Ihan pienellä 1+1 laskutoimituksella täähän olis se, että suomalaiset hankkii se yksi-kaksi lasta, jos sitäkään ja näiden sukunimien omaavat lisääntyvät kuin kanit.

Viimeksi kun suomalaisilla oli oikeasti iso syntyvyys, se oli sotien jälkeen.


En haluisi siteerata Rinnettä, mutta tarvittaisiin kyllä pienet nussimistalkoot, että asia alkaisi muuttumaan johonkin suuntaan.

08.04.2021 15:11:21
#454940 [+-] Piilota Suosittele

>>454931
Tuossa nyt ei tosin mainita, että olisi nussimalla lisääntyneet nämä sukunimet. Ihan vain maahanmuutto tai naimisiin meno jo lisää sukunimiä.

En nyt kiellä, etteikö Ali työntäis mukulaa ulos nopeemmalla tahtia kuin suomalainen, mutta ei tilanne ole niin vakava kuin kuva antaa olettaa.

08.04.2021 20:16:54
#454994 [+-] Piilota Suosittele

>>454974
Voi täältä muuttaa poiskin jos on paha olla. Puolassa ja Unkarissa olis kuulemma vapaampaa. Venäjä olis kans yks. Jos hommat menee tuohon sun kristallipallon näyttämään suuntaan niin hyppään kyllä koneeseen.

08.04.2021 23:12:44
#455044 [+-] Piilota Suosittele

Pakko vain toivoa, että Nguyen ja Tran hoitavat homman kotiin ja ovat häätämässä Hussein-Hasseinit jossain vaiheessa takaisin kotiin, kun Suomen talous ei enää kestä.

Koulukavereina oli muuten joskus sekä Nguyen että Tran. Olivat kyllä ihan tosissaan integroitumassa ja kaveeraamassa muiden kanssa ja koulussakin ahkeria.

[ 10 viestiä | ]