Euforinen kissetin Euforinen kissetin
mainoksia täyteen rakennukset mainoksia täyteen rakennukset
Palli-Kolli Palli-Kolli
Pridejuhlaa. Ja kivaa on!! Pridejuhlaa. Ja kivaa on!!
pärisee hyvin :3 pärisee hyvin :3
Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Naamat tehosteilla Naamat tehosteilla
chucky chucky
Kuminorsu Kuminorsu
Miia ennen ja nyt Miia ennen ja nyt
Vastasi oikein, mutta 0 pistettä Vastasi oikein, mutta 0 pistettä
smooth smooth
Remove Niblings (Valley strong) Remove Niblings (Valley strong)
( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Elokuvan viesti Elokuvan viesti
Angry birdi Angry birdi
hurja saalistaja hurja saalistaja
tassuttelija tassuttelija
Windows10n bluescreen Windows10n bluescreen
Laatikot on parhaita :3 Laatikot on parhaita :3
KKK KKK
Dolla bills ya Dolla bills ya
Maista katumus Maista katumus
Jonilla on sormi liipasimella... Jonilla on sormi liipasimella...
 1 014 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.49 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:05:21
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.02.2022.

In the meantime, the Beijing Olympics

[61797] [talviolympialaiset.png] [2.49 MB] [1920x1080] [] []
talviolympialaiset.png

china

 · 

kommunismi

(64)  · 

peking 2022

 · 

olympics

 · 

vanki

(8)  · 

prisoner

 · 

ihmisoikeudet

 · 

chinese prisoner

17.02.2022 19:18:45
#547999 [+-] Piilota Suosittele

>>547995 siellä on joku nainen kahlittuna samaan aikaan ku olympialaiset pyörii... ja kyse ihmisoikeuksista ja tää vetää enempi huomiota mailmalla... vaikka kommarien sensuuri yrittää kuinka estää...

17.02.2022 19:19:32
#548000 [+-] Piilota Suosittele

>>547997
Niinku miten? Onko tämä revitty jostain dukumentista ja sitte sanotaan vaan että "joo, olympialaisten aikaan otettiin kuule seksiorjia!"

Eli mitä tosta kuvasta voi päätellä? Se voi olla vaikka saippuasarjasta, mistä sitä tietää? Oikeasti, jonkun elokuvan mainoksesta? Tai sitte niistä hulluista japanin selvitymis showsta?

17.02.2022 23:56:09
#548073 [+-] Piilota Suosittele

>>548006
Hyvin vaikea sanoa. Yksi tapaus oli se taleban/isis panttivanki, joka siis feikkasi someen itseään omassa kellarissa. Se oli rakentanut sen tarpeeksi uskottavasti, sekä kuvakulmia ei ollut kuin 1 tai 2. Nyt tässä tapauksessa, sekin mahdollista taikka sitten juurikin noin miten uutisissa sanotaan.

Syy miksi kyselin niin paljon, johtuu siitä että välillä youtubesta löytyy "nyt ne hyökkäs ja sota alko" mukamas livelähetyksiä ja muuta sontaa.

[ 10 viestiä | ]