Nakuankka kaupungilla 2 Nakuankka kaupungilla 2
Rapanaama Rapanaama
Kisse Kisse
Nyt helpotti Nyt helpotti
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
Heimo pelailee kaverin kanssa Heimo pelailee kaverin kanssa
Miu mau Miu mau
STP - Erikoinen keitos ja maukas liemi STP - Erikoinen keitos ja maukas liemi
SetäMies ja olut SetäMies ja olut
Kimppakivaa vai lätkää? Kimppakivaa vai lätkää?
Tissit Tissit
Pieru, ruokavalio ja psykoosi Pieru, ruokavalio ja psykoosi
mat lock mat lock
Momskis >:3 Momskis >:3
greika laulu greika laulu
Näin käy kun jättää pulisevan pöntön Jokelle Näin käy kun jättää pulisevan pöntön Jokelle
Olympiasensuuria Iranissa Olympiasensuuria Iranissa
Venäjä haluaa vain hyvää! Venäjä haluaa vain hyvää!
Koirakala Koirakala
Loppu se kännykän näpräys Loppu se kännykän näpräys
takaa-ajoa takaa-ajoa
Suonet paukkuu Suonet paukkuu
Pian saapuu 3, päivän operaatio loppuun! Pian saapuu 3, päivän operaatio loppuun!
Nakuankka kaupungilla 3 Nakuankka kaupungilla 3
 868 näyttökertaa, 57 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.02.2022 12:16:57
[ + 2 - | ]

Hyvin menee vieläkin.

[61519] [20220207_111434.jpg.png] [0.06 MB] [729x790] [] []
20220207_111434.jpg.png

07.02.2022 12:29:13
#545940 [+2] Piilota Suosittele

Niin ku Suomessa on paljon tollasia Rapunaaman tapaisia täys kehareita ja idiootteja jotka vinkuu vaan ja puhuu paskaa.

07.02.2022 12:42:51
#545945 [+2] Piilota Suosittele

SUomi putoo kokoajan alemmas ja alemmas. Vuodesta 2020 tuonti lisääntynyt 26 %. Vienti kasvanut 2020 tasolle, joka oli kreikan tasoa.

07.02.2022 15:04:44
#545982 [+-] Piilota Suosittele

>>545981
Ei sulla ole varaa edes bussiin, jolla tänne pääsisit. Eli jää taas uhoamiseksi, sitten tulee perinteinen itkupotkuraivari ja lopuksi et pysty muuhun kuin rukoilemaan.
Eli syö paskasi poika.

07.02.2022 15:20:13
#545987 [+-] Piilota Suosittele

>>545985
Kenen toimesta+
Sinunko? Buahhaahhhaaa
Onko kiva nyt luimistella siellä kämpässäsi, kun tiedät, että turpaan tulle, jos kylillä naamaasi näytät?
Eikä ole kummoinen temppu vihjailla siihen malliin, että joku taas pistää kuvasi ja nimesi Iisalmen facebook sivuille ihan vaan muistutukseksi.

07.02.2022 15:45:18
#545996 [+-] Piilota Suosittele

>>545994
Kyllä minuakin itkettäisi, jos olisin yhtä hyvin elämäni ryssinyt kuin sinä.
Lähti duuni, lähti talot, lähti vaimo, lähti lapset.
Nyt saa vielä kerta viikkoon nekkuun naapureilta, niin ei todellakaan hyvin mene, mutta itseppä olet pedari hautasi kaivanut.

07.02.2022 15:58:05
#546002 [+-] Piilota Suosittele

>>545999
Pedarit saa helposti puukosta aivan tuntemattomilta ihmisiltä. Saattavat tulla jopa käymään, jos jostain osoitteen saavat.
Että oikein unettomia öitä sinne.

07.02.2022 16:20:37
#546012 [+-] Piilota Suosittele

>>546011
Turhaan persaukinen pedari uhoat.
Turpaasi saat naapureiltasi ja sillä siisti.
Rahaa sulla ei ole edes bussilippuun, että tänne pääsisit ja silloinkin tuollainen mikki hiiri saa nekkuun.
Eli itke sinä pedari itsesi uneen ja odottele lynkkausporukkaa.

07.02.2022 17:03:47
#546038 [+-] Piilota Suosittele

>>546037
Kuten sanoin, niin tämä ei ole toivomisen asia tai edes minusta kiinni.
Joku jonka olet suututtanut on vain pistänyt kuvasi faceen hauskoin saatesanoin.
Aina löytyy porukkaa, jotka ihan ilomielin pieksää kaltaisiasi naisia hakkaavia pedofiileja.

07.02.2022 17:27:50 | 17:28:22
#546056 [+1] Piilota Suosittele

>>546052 Sun paniikki vaan kasvaa joka päivä, koska sä tiedät että me tiedetään mitä kaikkee sä oot tehny. Sä yrität vaan pelata aikaa tuolla sekoilulla, mut lasku tulee hyvin pian.

07.02.2022 17:30:59
#546058 [+1] Piilota Suosittele

>>546057 No mikä sun pointti on? Miks sä älähdät ja sekoilet näille meidän lähettämille medioille? Se johtuu siitä että sä oot vastuussa tästä kaikesta ja sut pistetään maksamaan

07.02.2022 17:33:59
#546060 [+-] Piilota Suosittele

>>546057 Kukaan toinen ei tule kantamaan vastuita sun mokista ja sun veloista, vaan sä tuut itse kantamaan ne täysin. Ei seuraavassa sukupolvessa vaan erittäin pian.

[ 57 viestiä | ] [ 1 | 2 ] Seuraava