Hyvää Joulua! Hyvää Joulua!
speden surma on,,, speden surma on,,,
bob marley bob marley
Ismo Ismo
Kissakyyti :3 Kissakyyti :3
Musta tyttö Musta tyttö
Volvo apustus Volvo apustus
kermit live kermit live
Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan
Kalliiksi tulee.. Kalliiksi tulee..
Witcher 2 kausi. Witcher 2 kausi.
Kömmähti Kömmähti
entisaikojen sankarit entisaikojen sankarit
näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
finally finally
Kaikkien sovvettujen sankavi Kaikkien sovvettujen sankavi
Pipari Pipari
joulu tähti joulu tähti
Bilepaatti! Bilepaatti!
Paavi ei tervetullut Paavi ei tervetullut
Jekku Jekku
jyväskylän naiset jyväskylän naiset
Saatanan rasistit Saatanan rasistit
Benkku Benkku
 598 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.7 MB, 1 tiedosto, 06.02.2022 12:45:53
[ + 2 | ]

Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten:

[61488] [1644140693393.png] [0.7 MB] [767x431] [] []
1644140693393.png

06.02.2022 13:23:41
#545688 [+-] Piilota Suosittele

>>545686 Niin koska liitto ei valitettavasti pysty oikeudessa osoittamaan sitä että saneeraus kohdistuu juuri ammattiliittolaisiin. Monet ammattiliittolaiset elävät jossain voimafantasiassa että liittolla on jotain oikeita keinoja kyykyttää työnantajia.

06.02.2022 13:27:50
#545690 [+2] Piilota Suosittele

Näinhän se on ikävä kyllä. Kuvitellaan ettei mikään uhkaa liittojen olemassaoloa. Nytkin tuli uudet sopparit ja todellisuudessa palkat taisi laskea n. 3% koska inflaatio on 5% luokkaa.

06.02.2022 14:42:15
#545700 [+2] Piilota Suosittele

Kun saneerataan, pohditaan tuottavuutta nyt ja tulevaisuudessa - ei sitä onko homolesbohetero tai ammattiliiton jäsen.

Muuten yritys syö tuottavuudestaan ja se johtaa nopeasti uuteen saneeraukseen.

[ 7 viestiä | ]