Ei satu Ei satu
Hapsiaisellemme <3 Hapsiaisellemme <3
Kärpästen rouva Kärpästen rouva
hukku saatana hukku saatana
Persun tietotaito Persun tietotaito
Mairea kissa Mairea kissa
Kass Mura jäi räästässe kiini Kass Mura jäi räästässe kiini
soumi apu soumi apu
Turkkilainen 1vs1 Turkkilainen 1vs1
Syntyny voittamaan Syntyny voittamaan
Ric flashing cock Ric flashing cock
Jutkujen metkuja Jutkujen metkuja
Luodit ja skuutteri Luodit ja skuutteri
Ihana nainen Ihana nainen
Unelmani on päästä helvettiin Unelmani on päästä helvettiin
Gilf Gilf
Homojen hommaa Homojen hommaa
Söpö kundi Söpö kundi
Mahtuu Mahtuu
Murakka kahvi kisse Murakka kahvi kisse
Näin käy kun jättää pulisevan pöntön Jokelle Näin käy kun jättää pulisevan pöntön Jokelle
Kurskin timelapse Kurskin timelapse
Kunpi Kunpi
iso kulli apu iso kulli apu
 702 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.02.2022 11:06:54
[ + 4 - | ]

Ketkäs sano että Natsit on pahoja?

[61364] [e16c0b0360c6291b.jpeg.jpg] [0.03 MB] [370x432] [] []
e16c0b0360c6291b.jpeg.jpg

02.02.2022 11:46:36 | 11:46:58
#544567 [+1] Piilota Suosittele

Tunnen perheen, jossa lapsi on itse saanut päättää pukeeko päälleen poikien vai tyttöjen vaatteet. Kaikki muut ovat onnellisia, paitsi omasta seksuaalisuudestaan epävarmat ulkopuoliset aikuiset, joita kuvio tuntuu loukkaava miljoonan auringon voimalla.

02.02.2022 12:14:04
#544569 [+2] Piilota Suosittele

>>544567 Kuulostaa terveeltä että esim pojalle on hankittu hame ihan vaan vaihtoehtona. Onko myös rintaliivit, stringit ja hännällinen anustappi vaatekomerossa jos itse haluaa käyttää? Ihan vitsailematta kysyn että jos perheessä on vaikka 3vuotias poikalapsi, niin onko mielestäsi normaalia että hänelle ostetaan sekä tyttöjen että poikien vaatteet ja lapsi valitsee itse? Miksi lapselle edes hankittaisiin tyttöjen vaatteet vaihtoehdoksi koska kyseessä lapsi joka ei tuollaisesta tajua yhtään mitään:D Luulee leikiksi korkeintaan.

02.02.2022 14:29:59
#544584 [+1] Piilota Suosittele

>>544569
Ei lapselle erityisesti hankita mitään. Saa vaatekaupassa itse päättää mitä päälleen haluaa. Anustapit ja vastaavat taas ovat ihmisen seksuaalisuuteen liittyä asioita, joka ei lapsella ole vielä kehittynyt ja toisaalta ne ovat myös varsin henkilökohtaisia asioita, eli ei niitä vanhempien kanssa ostella.

Tämä voi tietysti olla joillekkin vaikea asia ymmärtää, varsinkin jos on kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä.

02.02.2022 14:44:13
#544586 [+2] Piilota Suosittele

>>544584 Lapsi ei osaa päättää mitään itse. Siksi kaikki alaikäiset ovat lain mukaan holhouksen alaisia. Lapsi on aina hyvin altis aikuisten hyväksikäytölle ja lapsi päättää sen mukaan miten hänet aivopestään koska hän haluaa mielyttää aikuisia.

02.02.2022 14:49:24
#544589 [+-] Piilota Suosittele

>>544586
Kyllä vain, jos on sellaiset vanhemmat jotka haluavat aivopestä lapsensa. Tässä on kuitenkin ideana vapaa tahto siellä lasten vaatekaupassa, jossa ei myydä dildoja tai nahkakuteita. Kaikki vaatteet ovat sellaisia, joita kuka tahansa lapsi voi turvallisesti pitää.

02.02.2022 14:52:40
#544590 [+2] Piilota Suosittele

>>544589 Kaikki informaatio on aivopesua. Kaikesta informaatiosta saa jotain vaikutteita. Aikuisten velvollisuus on suojella lapsia ja huolehtia että lapset saavat mahdollisimman hyviä vaikutteita.

02.02.2022 15:41:58
#544603 [+1] Piilota Suosittele

>>544589 Kyllä se niin on että vanhemmat ne päätökset tekee lopulta.Vähän kun menis juomahyllylle ja lapsi haluaa bisseä koska kivan näköinen tölkki vaikka ei tajua yhtään kuinka haitallinen valinta se on. Vielä haitallisempaa tosin on transuilu ja käytännössä takuuvarmasti paskempi, sekavampi ja mt ongelmaisempi elämä kuin lapsella joka on kasvatettu sukupuolelleen ominaiseksi yksilöksi lapsena.Sitten jos myöhemmin tuntuu siltä että ehkä onkin tranny, niin sen päätöksen voi tehdä kun aivot ovat aikuisen päätöksenteon tasolla.

02.02.2022 19:49:54
#544666 [+-] Piilota Suosittele

vapaa kasvatus on paras :D sit ihmetellään miks nuoret puukottaa porukkaa ja pukeutuu tyhmiin vaatteisiin kun eivät osaa erottaa mikä on oikein ja mikä väärin. :D :D

02.02.2022 19:54:10
#544669 [+-] Piilota Suosittele

>>544567 Joo se itsessään on okei mutta siinä kohti kun poika alkaa tanssimaan jossaind rag puvussa 40v miesten edessä jossain drag baarissa niin menee jo kyllä yli

03.02.2022 00:52:01
#544787 [+-] Piilota Suosittele

>>544589
Mielestäni ei voi sanoo "turvallisesti pitää" jos on suurentunut riski mielenterveysongelmista. Tilastojen mukaan, kun lapselle ei anneta sukupuoli-identiteettiä, se voi aiheuttaa mm. vääristynyttä omakuvaa, masennusta, itsetuhoisuutta, antisosiaalista käytöstä jne. teinivuosin aikana tai jälkeen.

Täällä kun niistä anaalitapeista puhuttu jo niin voisi sanoa samoin "voi turvallisesti käyttää" koska eihän se fyysisesti (oikein) käytettynä vahingoita. Henkisesti kylläkin, mitä myös "väärät" vaatteet tekee.

Jokainen silti tekee lapsilleen niin kuin parhaaksi näkee. Tuskin kukaan ymmärtää oman ideologiansa haitallisia puolia, ei edes pikku Eerikan vanhemmat?

[ 16 viestiä | ]