Jumalkeisarimme Sau Li Jumalkeisarimme Sau Li
puu puu
Masturbation Masturbation
sinä sinä
Joulukalenteri Joulukalenteri
Madagascar Madagascar
finally finally
Ahti antaa antimia Ahti antaa antimia
Jekku Jekku
Bilepaatti! Bilepaatti!
Jöötiä Jöötiä
Ismo Ismo
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
kanattiko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kanattiko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 20 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 20
poiliittisia lupauksia poiliittisia lupauksia
hello! hello!
Apu vasaroi Apu vasaroi
CSI Suomi CSI Suomi
Plague Plague
Kiitos juutalaiset kaikesta Kiitos juutalaiset kaikesta
Joulubiisin kuuntelu. Joulubiisin kuuntelu.
Son of Satan Son of Satan
Inttikuva Inttikuva
 823 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 09.12.2021 22:57:33
[ + 1 | ]

Routa terkkariin ajaa

[59452] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [828x658] [] []
tiedosto.jpg

10.12.2021 07:39:08
#527155 [+2] Piilota Suosittele

Niin hyvin näyttää koronapiikki toimivan kun tänäänkin tuhansia tartuntoja pohjoismaissa. Ottakaa sitä myrkkypiikkiä lampaat vaan itse.

10.12.2021 07:45:35 | 09:05:54
#527159 [+1] Piilota Suosittele

>>527155

Toimii juuri niinkuin pitääkin olosuhteisiin nähden. Sairaaloissa ja tehoilla makaa 30 kertaa enemmän rokottamattomia kuin rokotettuja.

10.12.2021 09:01:22
#527173 [+1] Piilota Suosittele

>>527159 niin muutama prosentti väestöstä jotka sairaita jo valmiiksi. Kyllä vitun tyhmä pitää olla jos itsensä antaa myrkyttää vapaaehtoisesti.

10.12.2021 09:03:33 | 09:07:56
#527175 [+2] Piilota Suosittele

>>527173

Vielä tyhmempi saa olla, jos haluaa periaatteesta maata teho-osastolla. Varsinkin ne, ketkä olivat ennen ihan terveenä. Koronan alkuaikoina tuttu huippukunnossa ollut palomies sairastui koronaan, ja jo sängyn ja vessan väli oli vaikeaa kävellä sen takia.

10.12.2021 22:03:00
#527441 [+-] Piilota Suosittele

Onhan näitä tullut nähtyä nyt vähintään joka toinen päivä lounaalla.

Vaikka ovella on kyltti, että tarkistamme koronapassin ja myös tiskillä on sama lappu, niin eikös yhtä sun toista tsippadaata tunge ravintolaan ja ole olevinaan äimistyneitä, kun kivat ja kauniit tyttöset haluavat nähdä koronapassin ja pyytävät lähtemään pois. Yksikin merkkivaatteissaan oleva salimake blondattuine hiuksineen ja tuunattuine barbimuijineen äännähti pöydästä lähtiessään, "NO MENNÄÄN SITTEN MÄKKIIN!"

PS. kummipojalla todettiin juuri tänään koronatartunta.

[ 9 viestiä | ]