Vielä tyhmempi saa olla, jos haluaa periaatteesta maata teho-osastolla. Varsinkin ne, ketkä olivat ennen ihan terveenä. Koronan alkuaikoina tuttu huippukunnossa ollut palomies sairastui koronaan, ja jo sängyn ja vessan väli oli vaikeaa kävellä sen takia.
Onhan näitä tullut nähtyä nyt vähintään joka toinen päivä lounaalla.
Vaikka ovella on kyltti, että tarkistamme koronapassin ja myös tiskillä on sama lappu, niin eikös yhtä sun toista tsippadaata tunge ravintolaan ja ole olevinaan äimistyneitä, kun kivat ja kauniit tyttöset haluavat nähdä koronapassin ja pyytävät lähtemään pois. Yksikin merkkivaatteissaan oleva salimake blondattuine hiuksineen ja tuunattuine barbimuijineen äännähti pöydästä lähtiessään, "NO MENNÄÄN SITTEN MÄKKIIN!"
PS. kummipojalla todettiin juuri tänään koronatartunta.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Koronarokotus
Uudenmaan eristys
Selviytymisopas!
Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia
Benkku
Routa terkkariin ajaa
Sputnik! Sanoi ryssä
Sekopäisiä
Around the world
Virven autoretki
Ja oli salaliittoteoriaa väittää toisin...
Hyvä neuvo
Korona mummo.
vitun taponen
Hörhöläisyys
sillä välin kiinassa
Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen
Toimi näin
hyvästi korona
Tytöt puuhastelee ❤
Oho eiku
korona :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD