Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Go for it! Go for it!
Snibedi snabedit hyökkää Snibedi snabedit hyökkää
Unilelu Unilelu
pelataan <:3 pelataan <:3
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
Penkkejä Penkkejä
Suvakkia turpaan Suvakkia turpaan
Cyberpunk Luolasto - Kolme Kusista Kulmaa Cyberpunk Luolasto - Kolme Kusista Kulmaa
Netflix Netflix
Aamiainen Aamiainen
Taco-tiistai Taco-tiistai
Kuvakommentti Kuvakommentti
pelastui pelastui
peba peba
Maailman rohkein koira Maailman rohkein koira
onpa jännä >:3 onpa jännä >:3
Dancer Dancer
leipää leipää
Fuck off nigger Fuck off nigger
Rauha ei ollut koskaan vaihtoehto Rauha ei ollut koskaan vaihtoehto
petaus apuri petaus apuri
Hahahaa Hahahaa
sormet on kuin... sormet on kuin...
 736 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 6 tiedostoa, 29.11.2021 05:15:38
[ + 0 | ]

Outoja kuvasia maailmasta

[58996] [tiedosto-1.jpg] [0.06 MB] [540x658] [] []
tiedosto-1.jpg
[58995] [tiedosto-2.jpg] [0.09 MB] [510x680] [] []
tiedosto-2.jpg
[58994] [tiedosto-3.jpg] [0.22 MB] [1080x1734] [] []
tiedosto-3.jpg
[58993] [tiedosto-4.jpg] [0.1 MB] [1242x957] [] []
tiedosto-4.jpg
[58992] [tiedosto-5.jpg] [0.09 MB] [1242x940] [] []
tiedosto-5.jpg
[58991] [tiedosto-6.jpg] [0.03 MB] [677x371] [] []
tiedosto-6.jpg

29.11.2021 07:51:08
#521869 [+2] Piilota Suosittele

>>521861
Mikolla on tauti ja vaikka Mikko ei välittänyt niin vissiin pelotti joutua maksamaan sakkoja. Vittu mikä imbesilli. Vittu jos tommosia viestejä laittaa alaikäselle niin sillon ei oo avohoito oikea malli. Tuo Mats muutenkin aina julkasee joutessaan niitä sairaita juttuja mitä se saa, kuten esimerkiksi tuon Taskisen viestit. Tosin en muista, että kuka ne Mikon viestit lopulta julkas tai kenen laittamina ne näin. On se ny vittu jos pitää lapselle laitella sen palleista tai jostain homopersehuoraamisista. Kyllä joku vitun roti pitäis olla vaikka olis mitä mieltä asioista. Mitä ny sen Matsumin juttuja jonku verran nähäny niin kait se on täyspäisimmästä päästä kokkareita joten siltä pohjalta kohtuullisella mallilla ainakin tulevat sen rupusakin vetäjät.

30.11.2021 00:21:32
#522172 [+-] Piilota Suosittele

>>522043
Jostaki syystä itelläkään ei pahemmin raksuta. Toki tuohon aikaan oli myös Pyton eli Myrkky joka varmaan oli vessalukemistona kevyempää kamaa ku tommonen artikkelien lueskelu. Pitäiski joskus käydä kyselemässä divarista, että vieläkö niitä on jälellä. Myrkyssähän oli ainakin sittemmin Myrkky-uutisia joista kummasti tuli mieleen MADin ja Pahkasian jutut. Näköjään Mafiassakin oli sama meno.

[ 4 viestiä | ]