koiraihminen koiraihminen
joskus apu on tarpeen joskus apu on tarpeen
Kahvin toimintaperiaate Kahvin toimintaperiaate
Niin iloisaa kisseä :3 Niin iloisaa kisseä :3
Sniffailee aromit Sniffailee aromit
1 Man 1 Jar 1 Man 1 Jar
Suklaata Suklaata
Ja Trump vielä lisäksi Ja Trump vielä lisäksi
yeees yeees
K E W L K E W L
Kuulin että Avicii kuoli. Kuulin että Avicii kuoli.
Anders Anders
Mikkää ei mee kohtuuella!!!! Mikkää ei mee kohtuuella!!!!
Meni piiloon Meni piiloon
Mainonnan kohdistus Mainonnan kohdistus
Naksuja kaikille! Naksuja kaikille!
Tasapainoinen kevät :3 Tasapainoinen kevät :3
mamut uimahallissa mamut uimahallissa
Suuri metsästäjä Suuri metsästäjä
Chuck Testan kalijapäivä Chuck Testan kalijapäivä
Erinomainen taikuri Erinomainen taikuri
Tonnin akka Tonnin akka
Blackadder maailmansodan melskeissä Blackadder maailmansodan melskeissä
Ketä disney prinsessaa panisit ? Ketä disney prinsessaa panisit ?
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.2 MB, 3 tiedostoa, 21.06.2021 01:52:08
[ + 2 | ]

Tre mycketkliffa fotograafien

[54663] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [756x953] [] []
tiedosto-1.jpg
[54662] [tiedosto-2.jpg] [0.05 MB] [931x640] [] []
tiedosto-2.jpg
[54661] [tiedosto-3.jpg] [0.06 MB] [720x914] [] []
tiedosto-3.jpg

21.06.2021 05:09:12
#473667 [+1] Piilota Suosittele

Hyvä. Aloitetaan heidän kodeistaan ja irtaimistostaan. Koska paikkoja pakskaksi laittamalla maailma pelastuu. Samoin kuten BURN LOOT MURDER-porukka tekee.

Veikkaan, että Poju:lla tulee olemaan pikku seurantaa päällä muiltakin tahoilta kuin vain virkavallalta.

21.06.2021 23:00:20
#473947 [+-] Piilota Suosittele

>>473910
Tossa vaalien aikaan joku sano, että oli käyny laittamassa vaalimainoksensa eräälle paikalle niin se oli revitty pois ja laitettu "erään tv-koomikon isän mainos" tilalle. En ruvennu kaivelemaan sen tarkemmin.

Näähän voisit joku kerta käydä kysymässä Likalta, että joko on persut hiipineet pistorasioista sen kämppään ja miten se on niitä torjunu :D

22.06.2021 05:10:53
#473991 [+-] Piilota Suosittele

Sekä kuinka idiootteja nuo ovat. Ihminen ei tätä planeettaa pysty tuhoamaan millään ilveellä. Ei vaikka kaikki maailman ydinpommit räjäytettäisiin ja myrkyt kaadettaisiin.

Siitä hurahtaa about 50 000 vuotta ja maapallo on taas kunnossa. Ihminen on poissa luultavasti mutta muut eläinlajit ovat korvanneet ihmiset.

[ 7 viestiä | ]