ja syömään ja syömään
lattian rakennus lattian rakennus
sammakkoparkki sammakkoparkki
ihana nainen ihana nainen
💩 💩
Sillä välin flowidassa Sillä välin flowidassa
Häkkinen Häkkinen
totuus sattuu totuus sattuu
Psyyke ja Nakuankka saunassa Psyyke ja Nakuankka saunassa
Tissi Tissi
vittuun täältä vittuun täältä
herkkua herkkua
seinähullun kokkinurkkaus seinähullun kokkinurkkaus
villiintynyt kaivinkone villiintynyt kaivinkone
sähköautoja sähköautoja
Hehe Hehe
hali hali
eikös pitänyt olla ilmastohätätila eikös pitänyt olla ilmastohätätila
börheä kynsikäs börheä kynsikäs
Milf Milf
elämänkoulun ylioppilas elämänkoulun ylioppilas
kusetusta kusetusta
Raudoittajat halpaa, betoni kallista Raudoittajat halpaa, betoni kallista
wtf wtf
 800 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.35 MB, 1 tiedosto
18.11.2021 19:00:46
[ + 3 | ]

Persut vihaa ihmisoiukeuksia


iiris suomela

(11)  · 

ps

(47)
18.11.2021 21:19:13 | 03:03:45
#518646 [+7] Piilota Suosittele

Ei kannata purkaa sopimuksia jotka mahdollistaa matuvyöryn koska niitä ei välttämättä voi neuvotella uudestaan? No vittu sitä suuremmalla syyllä! Rajat kiinni neekereille ja Eurooppaa tuhoavat sopimukset paskapaperiksi. Ja voitte muuten olla aivan 100% varma että tuollaisiin sopimuksiin pääsee taatusti takaisin. Mikään valtio ei halua itselleen enemmän "pakolaisia" vaikka julkisesti hyvesignaloidaan niin perkeleesti. Olisivat vaan tyytyväisiä jos joku toinen valtio jakaisi taas paskanahkojen elättämiskustannuksia.

19.11.2021 00:13:33
#518689 [+6] Piilota Suosittele

Iiriksellä ei pinna pidä ja vouhkausvaihde menee aina päälle.

Lisäksi on huomattu useaan otteeseen, että Iiriksellä on vihaa ja vastenmielisyyttä perussuomalaisia kohtaan, joka aikaansaa hänessä aina halun aloittaa rähjääminen ja vouhkaus.

Kertoo hyvin siitä, että Iiris vaatii toisilta suvaitsevaisuutta, mutta hänellä ei ole itsellään sitä.

19.11.2021 01:58:07
#518703 [+-] Piilota Suosittele

>>518689

Aika usein on näin muidenkin kanssa. Jos olet vastaan niin alkaa netseilu ja persulaisuusvaino välittömästi. Kuulet olevasi natsi ja persu, vaikka mahdollisesti olet muualle suuntautunut. Tuntuukin, että vasemmisto sekä vihreät pitävät omaa kantaansa vain persujen takia.

19.11.2021 20:13:59
#518844 [+-] Piilota Suosittele

Sopimuksia olisi juu hyvä noudattaa, eli kättä nenään kaikille, jotka tulevat turvallisesta maasta sanomaan asylum. Toisin sanoen suomeen ei pääsisikään kuin lentämällä, ja silloin ei ole paperit hukassa.

[ 8 viestiä | ]