Ja joo, vanha tarina, mutta olen ajanut maantiellä autolla, jossa hardtop-rakenteen vuoksi eivät turvavyöt olleet pakollisia. Perkele, että oli se vaan turvattoman ja orvon oloista päästää kesäyössä vajaa 100 taulussa menemään ilman vöitä.
[
7 viestiä
|
]
⭰
meniköhä suoraa suonee
1->2->3->...?
Kuulostaa rokotevastaiselta
Paras Korea on keksinyt lääkkeen
rokote
Jos turvavyöt otettaisi käyttöön vuonna 2021
salaliittoteoria
rokotetta
Alkaa usko mennä itselläkin.
This pleases the plague father Nurgle
Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
Siilille lääkettä
Pfizer julkaisi yhdeksän sivua koronarokotteen haittavaikutuksia