Ja joo, vanha tarina, mutta olen ajanut maantiellä autolla, jossa hardtop-rakenteen vuoksi eivät turvavyöt olleet pakollisia. Perkele, että oli se vaan turvattoman ja orvon oloista päästää kesäyössä vajaa 100 taulussa menemään ilman vöitä.
[
7 viestiä
|
]
⭰
mailma 5 vuotta sitten
VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021
Bill gates vaccine
buusteri
Hauskat kuvat
Rokotuspakkoa ei saa olla
rokote
Hienoinen sumutusoperaatio
Selviytymisopas!
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
Rokottamattomat
Ilmeesi kun folio salaliittoteoreetikot olivat taas oikeassa?