robocop robocop
pääsiäis kilju pääsiäis kilju
Automaattinen akun nostin Automaattinen akun nostin
Pöytä Pöytä
Elon Musk Elon Musk
ankha ankha
sillä välin mexicossa sillä välin mexicossa
tifa tifa
verka verka
Voisin vain napsauttaa sormiani... Voisin vain napsauttaa sormiani...
Perdujen mestaei syö paskaa Perdujen mestaei syö paskaa
Venäjä Venäjä
Huhhuh Huhhuh
pylly pylly
oujea ;D oujea ;D
Tratkori apsutus Tratkori apsutus
hönö hönö
dance moves dance moves
tanssi tanssi
Jammailua Jammailua
Ryssät alkaa tuoda rautaa rajalle Ryssät alkaa tuoda rautaa rajalle
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
Rauhassa poika, rauhassa! Rauhassa poika, rauhassa!
15 vuotta 15 vuotta
 488 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.11.2021 11:42:38
[ + 1 | ]

Velkapuolueet

[57983] [Velkapuolueet.jpg] [0.04 MB] [720x405] [] []
Velkapuolueet.jpg

oikeisto ottaa velkaa

 · 

vasemmisto säästää

01.11.2021 12:25:47
#512233 [+5] Piilota Suosittele

Tämä olisi kiva nähdä myös suhteutettuna aikaan, jonka ovat hallituksessa olleet.
Saattaisi persujen sektori olla melkoinen.

01.11.2021 13:51:24
#512261 [+1] Piilota Suosittele

>>512236
Piti vähän räknätä.
Persut olivat tuona aikana hallituksessa 3 vuotta ja velka lisääntyi 10 miljardia. Eli 3.3 miljardia vuodessa.
Demarit taas 20 vuotta ja velkaa tuli lisää 30 miljardia. Eli 1.5 miljardia vuodessa.

01.11.2021 14:26:46 | 14:27:01
#512269 [+2] Piilota Suosittele

>>512268
Johtuisiko siitä, että persut on ollut vain yhdessä hallituksessa historiassaan ja siinäkin osasi ottaa vastaan eniten pakolaisia kuin yksiksään hallitus samassa ajassa?

01.11.2021 17:46:05
#512303 [+-] Piilota Suosittele

Kappas.

Poliitikot kilpailivat hillotoplista.
Poliitikot päättivät ottaa velkaa, sen sijaan että vähentäisivät sitä. Että mahdollistaisivat suomessa hyvän yrityksen pitopaikan mahdollistamalla yritykselle vähemmän veroja työntekijän palkkauksessa.

Ei toimi suomessa. Työ meinaan.

03.11.2021 15:41:12
#512641 [+-] Piilota Suosittele

>>512640
Ainakin sakot saa ja vissiin linnaa, jos toisen todistettavasti tartuttaa.
Uudenmaan sulkua ei todettu laittomaksi kuin persujen märissä unissa. Putkaa ja sakkoja senkin rikkomisesta jaettiin.

03.11.2021 15:47:12
#512642 [+1] Piilota Suosittele

>>512640
Vielä tarkennuksena. Tiedän, että jengi on ilmoittanut koronaseurantaan karanteenia rikkovia ja ne menee myös poliisille.
Paikallisessa ostoskeskuksessa kuulutettiin myös kerran, että asiakas joka on määrätty kotikaranteeniin. Olkaa hyvä ja ilmoittautukaa info tiskillä.
Seitsemän tyyppiä ilmoittautui ja kytät oli vastaanottamassa.

[ 17 viestiä | ]