Normi päivä Ukrainassa Normi päivä Ukrainassa
rokote rokote
maalaus maalaus
halvalla sain hyvä ostos halvalla sain hyvä ostos
Kommunistit. Kommunistit.
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Repon lempikolikot: Hevosmarkka Repon lempikolikot: Hevosmarkka
Ismo Wiskari - Sinnekö se meni? (feat Taalas-orkesteri) Ismo Wiskari - Sinnekö se meni? (feat Taalas-orkesteri)
logistiikka logistiikka
You suck Mcbain You suck Mcbain
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Jotain vituttaa 🤣 Jotain vituttaa 🤣
sherlock dog sherlock dog
Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset
soviet snabbing soviet snabbing
krapula krapula
Hirsipuuhun matkalla Hirsipuuhun matkalla
Ei vedetä käteen Ei vedetä käteen
hatsapuri eli georgialainen juustoleipä hatsapuri eli georgialainen juustoleipä
Kuka on sun isukki, häh? Kuka on sun isukki, häh?
Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään. Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään.
kulotusta kulotusta
Jois sata prossasta syanidia Jois sata prossasta syanidia
 874 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 27.10.2021 00:11:54
[ + 9 - | ]

boomeri

[57853] [boomeri.png] [0.48 MB] [526x526] [] []
boomeri.png

boomeri

 · 

sanna marin

(322)
27.10.2021 06:47:54
#511019 [+1] Piilota Suosittele

Ihan pieni vain. Korot kun napsahtaa ja ne napsahtaa. Niin sitten alkaa napsahtamaan. Kerrotaan kansalle, ettei nyt ole varaa oikein mihinkään, kuten aikaisemminkaan ollut. Mutta aina on varaa.

27.10.2021 14:31:52
#511089 [+2] Piilota Suosittele

>>511019 Tota hetkonen...
Vielä ei edes korot nouse ja silti kaikki julkinen yhteinen infra, terveydenhuolto ym tärkeä on korjausvelassa, hirveiden jonojen ja odotuksen takana.
Auto, polttoaine ym liikenne verot tuottaa lähes 10.miljardia euroa vuodessa.
Liikenne infran korjaus tarve on n.1,2miljardia vuosi, mutta siihen jyvitetään vuodesta riippuen 0,7-0,9 miljardia, joten korjaus velka vain kasvaa ja pahenee vuosi vuodelta.
Julkisen terveydenhuollon lisärahoituksen tarve olisi n.0,5-0,7 miljardia, mutta perus budjetista leikataan / tingitään n.70 miljoonaa jonka jälkeen annetaan lisärahoitusta 30 miljoonaa, eli -40 miljoonaa vajausta alkuperäiseen budjettiin + lisä rajoituksen muut tarpeet, luotetaan toisinsanoen siihen että kun palvelu on ajettu tarpeeksi paskaksi niin työssä käyvät menee yksityisille ja maksaa kaiken itse.
Tulevaisuudessa ne ketkä tarvitsevat terveyden huoltoa, muttei ole yksityiseen varaa joutavat odottamaan kuolemaa arvauskeskuksen tai sairaalan jonossa.
Samaan aikaan EU:n pillin tahtiin lainaillaan rahaa ulkomaille, takaillaan lainoja, osallistutaan "sosiaali rahastoihin" ym paskaa + tuetaan 60 vuotta kehitysmaita 1,2 miljardilla vuosittain ja siihen päälle maksetaan arkadianmäen sirkuksen kulut ja 200 apinan + avustajien palkat.
Että hellurei mikä hölmöläisten maa tämä on jo nyt!

[ 7 viestiä | ]