gay gay
Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3 Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3
Kissakuvia Kissakuvia
Kuohkea poutabörh :3 Kuohkea poutabörh :3
nytsä kuolet vittu nytsä kuolet vittu
Kuukauden lastit Kuukauden lastit
Being a minimalist Being a minimalist
kys XDD kys XDD
Wololoo Wololoo
Chicken tendies Chicken tendies
Mitä ihmettä taas Mitä ihmettä taas
Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja
Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
niilo22 postissa niilo22 postissa
Hämis :D Hämis :D
näyttelijän pokka pettää näyttelijän pokka pettää
Suomi nousuun Suomi nousuun
Ei paljoo Ei paljoo
Thou shall not pass! Thou shall not pass!
Ugandan Cinema Ugandan Cinema
IIDA2 IIDA2
Koirat koiria jvggjkffyjjkofd Koirat koiria jvggjkffyjjkofd
False Positive - Last-Ditch (3/?) False Positive - Last-Ditch (3/?)
 873 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 27.10.2021 00:11:54
[ + 9 - | ]

boomeri

[57853] [boomeri.png] [0.48 MB] [526x526] [] []
boomeri.png

boomeri

 · 

sanna marin

(330)
27.10.2021 06:47:54
#511019 [+1] Piilota Suosittele

Ihan pieni vain. Korot kun napsahtaa ja ne napsahtaa. Niin sitten alkaa napsahtamaan. Kerrotaan kansalle, ettei nyt ole varaa oikein mihinkään, kuten aikaisemminkaan ollut. Mutta aina on varaa.

27.10.2021 14:31:52
#511089 [+2] Piilota Suosittele

>>511019 Tota hetkonen...
Vielä ei edes korot nouse ja silti kaikki julkinen yhteinen infra, terveydenhuolto ym tärkeä on korjausvelassa, hirveiden jonojen ja odotuksen takana.
Auto, polttoaine ym liikenne verot tuottaa lähes 10.miljardia euroa vuodessa.
Liikenne infran korjaus tarve on n.1,2miljardia vuosi, mutta siihen jyvitetään vuodesta riippuen 0,7-0,9 miljardia, joten korjaus velka vain kasvaa ja pahenee vuosi vuodelta.
Julkisen terveydenhuollon lisärahoituksen tarve olisi n.0,5-0,7 miljardia, mutta perus budjetista leikataan / tingitään n.70 miljoonaa jonka jälkeen annetaan lisärahoitusta 30 miljoonaa, eli -40 miljoonaa vajausta alkuperäiseen budjettiin + lisä rajoituksen muut tarpeet, luotetaan toisinsanoen siihen että kun palvelu on ajettu tarpeeksi paskaksi niin työssä käyvät menee yksityisille ja maksaa kaiken itse.
Tulevaisuudessa ne ketkä tarvitsevat terveyden huoltoa, muttei ole yksityiseen varaa joutavat odottamaan kuolemaa arvauskeskuksen tai sairaalan jonossa.
Samaan aikaan EU:n pillin tahtiin lainaillaan rahaa ulkomaille, takaillaan lainoja, osallistutaan "sosiaali rahastoihin" ym paskaa + tuetaan 60 vuotta kehitysmaita 1,2 miljardilla vuosittain ja siihen päälle maksetaan arkadianmäen sirkuksen kulut ja 200 apinan + avustajien palkat.
Että hellurei mikä hölmöläisten maa tämä on jo nyt!

[ 7 viestiä | ]