Uusi pulloteline Uusi pulloteline
bemarikuskit bemarikuskit
kissa tee tilaa kissa tee tilaa
Luolastolainen syömässä Luolastolainen syömässä
Palloilua Palloilua
Tissiä Tissiä
Venäjä Venäjä
Nigga Heil Hitler Nigga Heil Hitler
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
Evoluutio Evoluutio
Ryssät Ryssät
Kenet toisit takaisin? Kenet toisit takaisin?
Pesulla Pesulla
Missä Mohammed? Missä Mohammed?
aallonmurtaja aallonmurtaja
ihana nainen ihana nainen
Metsä Intiassa Metsä Intiassa
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
Mita noituutta tama olla! Mita noituutta tama olla!
selfhost master race selfhost master race
Majoneesia Majoneesia
paras kotivideo paras kotivideo
Katuruokaa Katuruokaa
Vasara ja nauloja Vasara ja nauloja
 1 032 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.16 MB, 2 tiedostoa, 28.09.2021 20:41:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 28.09.2021.

Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä.

[57012] [Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg] [0.6 MB] [1079x1727] [] []
Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg
[57011] [Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg] [0.55 MB] [1079x1268] [] []
Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg

perussuomalaiset

(81)
29.09.2021 17:18:25
#504598 [+-] Piilota Suosittele

>>504596

En valitettavasti ole anarkomarko. En vain luota poliittisiin ihmisiin. Syitä on ihan riittämiin. Suomea on tuhottu nyt 30 vuotta putkeen. Hyvässä vauhdissa on alasajo jatkunut.

29.09.2021 17:27:35
#504603 [+-] Piilota Suosittele

>>504598
Juu, varmasti.
Ihan systemaattista tuhoamista ja kommunismi ois varmaan paras.

Ja koska pepe wilbärillä on pakettikone niin se tekee niistä parempia. Koska pakettikoneita on helppo laittaa 100kpl verkkoon niin siksi pertti-peruspelaajalle pakettikone on parempi. Eiköhän nää sun jorinat ole jo nähty.

29.09.2021 19:15:33
#504609 [+-] Piilota Suosittele

Tää on vähän kaks piippunen juttu. Poliisin budjetti on jotain 700M vuosi ja nyt tapellaan 30M. Epäilen tuossa 700M olevan aika paljon hallinnollista paskaa ja onhan se toki tärkeää etsiä netistä vihapuhujia. Todennäköisesti oikein kohdentaen poliisillakin riittäis rahat ihan hyvin.
Toisaalta turvallisuus on väärä paikka säästää...

30.09.2021 05:54:43
#504658 [+-] Piilota Suosittele

>>504625
Sen verran katsoin ennen kommenttiani, ettäsuurimmat menot kertyvät palkoista ja kiinteistökuluista. Mitens sulla? Kiva vaan kitistä? Muistaakseni poliisin budjetti tälle vuodelle on noin 680M ja sitä nostettiin yli 700M ja silti 30M vajaa. Ei polttoaine, palkat tai vuokrat noin paljoa ole noussu.

Ja kuten sanoin, vähän kaks piippunen juttu ja turvallisuus on tärkeä asia. Varsinkin kun nykyään meno on mennyt aika hulluksi...

[ 11 viestiä | ]