random ankka random ankka
jännityspylly jännityspylly
lävistys lävistys
mitä siinä katsot :3 mitä siinä katsot :3
Uusi toivo Uusi toivo
Ei sitä niin paljon ollutkaan... Ei sitä niin paljon ollutkaan...
Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi) Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi)
Sierra jättää sen Sierra jättää sen
Börheän ikävä viltin luo ;__; Börheän ikävä viltin luo ;__;
Puolicamomersu Puolicamomersu
Kun puluparka laittaa sulle yksityisviestiä Kun puluparka laittaa sulle yksityisviestiä
räyhä ympyrä räyhä ympyrä
Anna Abreu Anna Abreu
Kuvakauppasilla Kuvakauppasilla
Töihin Töihin
Sannia jos saisi Sannia jos saisi
Kun oot sisäisesti tyttö ♥ Kun oot sisäisesti tyttö ♥
Viagraa :) Viagraa :)
Windows Windows
Sexismi Sexismi
Peter Cookin puutuoli Peter Cookin puutuoli
pub markus pub markus
Fear Factory - Edgecrusher Fear Factory - Edgecrusher
tiistai-iltapäivä tiistai-iltapäivä
 687 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 21:00:52
[ + 8 - | ]

Unfinished game

[55869] [early-access.jpg] [0.12 MB] [1080x1068] [] []
early-access.jpg

unfinished

 · 

game

(15)
18.08.2021 21:49:07
#491345 [+-] Piilota Suosittele

Omassa nipussa on ainakin 3 peliä, jotka lopetettu Eeerli akkesin jälkeen. Yksi niistä peleistä oli enemmänkin simulaatio ja hieno. Taisteli kovasti toisen kovan maksullisen version kanssa. Ominaisuuksista, toimista.

Harmi.

19.08.2021 12:10:17
#491461 [+-] Piilota Suosittele

Activision. Myydään keskeneränen rikkinäinen huono peli, sitten myydään vuoden mittaan dlceenä se mikä ois pitäny olla pelissä day one. Viimeinkin vuoden päästä pelin isoimmat bugit on saatu korjattua, vaikka peli onkin edelleen paska, ja onkin jo aika julkaista uusi jatko-osa ja taas sama toistuu.

[ 5 viestiä | ]