Kissagifejä Kissagifejä
Kissagifejä Kissagifejä
;__; ;__;
herran siunausta herran siunausta
human-kun human-kun
heh heh
Kupillinen virkistää Kupillinen virkistää
Tee-se-itse Tee-se-itse
Kissagifejä Kissagifejä
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Todelliset transsukupuolet Todelliset transsukupuolet
Kuvaotokset #3 Kuvaotokset #3
i love little girls :3 i love little girls :3
oh snap oh snap
Fat Bike Fat Bike
Kissagifejä Kissagifejä
flandre flandre
Olet loputettu Olet loputettu
Suomalaiset naiset on kyl ihania Suomalaiset naiset on kyl ihania
ZAYAZ - Saudade ZAYAZ - Saudade
Kielletty sankari Kielletty sankari
Breakup Breakup
Kallein talo Kallein talo
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
 708 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 22:04:44
[ + 5 - | ]

Persut servattu

[55233] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [1080x1172] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 22:13:01
#480749 [+-] Piilota Suosittele

en nää lukee tekstiä
oletan siis että nuo jäbät taistelivat sodassa oikeiden natsien rinnalla ja ovat vaan sitä mieltä ettei tästä nuorisosta ole mihinkään

16.07.2021 22:55:47 | 22:57:04
#480765 [+1] Piilota Suosittele

Uusnatsit, kuunatsit, huispausnatsit, potternatsit, hatsinatsit, fatsinatsit...

Kuvan laatu on luokkaa laaduton, joten tekstistä ei voi mitään sanoa, mutta veteraanit puolustivat Suomea, eivät maata, jonka vasemmisto haluaa islamilaiseksi Suomistaniksi.

Mitä tulee uusnatseihin, niin termi on metka ja nykypäivässä tarkoittaa vasemmiston mielestä ja silmissä ihan mitä vain. Kaikkea sitä, mikä ei ole äärisuvaitsevaista vasemmistoa siis.

Itse muistan "uusnatsit" lähinnä 80- ja 90-lukujen vaihteesta silloisina nykypäivän takkunettiläisinä (elämämkoululaaset riekkujat) ja anarkisteina, joilla oli kalju pää ja samettitakki päällä. Vihreä tietenkin. Hurjimmilla oli jostain US Eaglesta ostetut maastohousut ja jonkinlaiset mäiskärit. Sitten ryösteltiin ja hakattiin mummoja. Perhosveitset ja stiletit oli tietysti aina mukana. Hitler saatettiin tietää, mutta edes kahta muuta Hitlerin valtakunnan johtohahmoa ei osattu nimetä ja mistään aatteesta ei ollut mitään tietoakaan. Sen kuin riekuttiin ja anarkomarkoiltiin.

Hauskintahan tässä on, että noista "uusnatseista" sittemmin osasta tuli nykypäivän takkunettiläisiä eli anarkismi on jatkunut, mutta nyt ollaan vasemmiston riveissä, koska anarkismi, rikkominen, tuhoaminen, rötöstely ja väkivalta.
Osasta sen ajan "uusnatseista" toki tuli ihan ihmisiä ja työskenteleviä kavereita, harvasta tosin. Osa on sitten tänä päivänäkin linnassa ja erään kovimmista kavereista (jolla tosin oli punainen satiinitakki ja aina vaalea pellavatukka) löysin tällä viikolla hautausmaalta. Siellä oli kaverin nimi kivessä ja yli vuosikymmenen maannut kuolleena jo. 30 vuotta oli ehtinyt täyttämään ja sitten oli elämä päättynyt.

17.07.2021 10:36:09
#480951 [+2] Piilota Suosittele

Ja ikkunan alla kulkee sitten natsikulkue. Tosin rollaattoreilla ja sähkömopoilla kun keski-ikä taitaa huidella jossain 95 vuoden kieppeillä.

30.05.2022 04:08:19
#574489 [+-] Piilota Suosittele

Keskustellut olen monen vasemmistolaisen ja demarinuoren kanssa. Eivät edes ymmärrä mitä varten äänestävät.

[ 8 viestiä | ]