moi t: martti moi t: martti
Kuka haluaa jakaa Markille tietoja? Kuka haluaa jakaa Markille tietoja?
Gondola ja ystävyyskamat Gondola ja ystävyyskamat
intialaisille corona lääkettä intialaisille corona lääkettä
Militarytyttö Militarytyttö
gondola ebin gondola ebin
Nummelan surmaaja, osa 2 Nummelan surmaaja, osa 2
huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass
Jouni kaas Jouni kaas
Salamia kirkkaalta taivaalta Salamia kirkkaalta taivaalta
Meänmaan itsenäisyys Meänmaan itsenäisyys
Pursutus Pursutus
Muutama kuva 5. Muutama kuva 5.
godfadher godfadher
Se on ku ei kerrasta opi Se on ku ei kerrasta opi
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
R-99 Story R-99 Story
Nyt lähtee korona Nyt lähtee korona
tämmönen paikka tämmönen paikka
Mirri Mirri
komentaja :3 komentaja :3
Jussi oli muuten taas oikeassa. Jussi oli muuten taas oikeassa.
Ei sais nauraa (uhriutuminen) Ei sais nauraa (uhriutuminen)
Anteron salainen muki on paljastettu Anteron salainen muki on paljastettu
 708 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 22:04:44
[ + 5 - | ]

Persut servattu

[55233] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [1080x1172] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 22:13:01
#480749 [+-] Piilota Suosittele

en nää lukee tekstiä
oletan siis että nuo jäbät taistelivat sodassa oikeiden natsien rinnalla ja ovat vaan sitä mieltä ettei tästä nuorisosta ole mihinkään

16.07.2021 22:55:47 | 22:57:04
#480765 [+1] Piilota Suosittele

Uusnatsit, kuunatsit, huispausnatsit, potternatsit, hatsinatsit, fatsinatsit...

Kuvan laatu on luokkaa laaduton, joten tekstistä ei voi mitään sanoa, mutta veteraanit puolustivat Suomea, eivät maata, jonka vasemmisto haluaa islamilaiseksi Suomistaniksi.

Mitä tulee uusnatseihin, niin termi on metka ja nykypäivässä tarkoittaa vasemmiston mielestä ja silmissä ihan mitä vain. Kaikkea sitä, mikä ei ole äärisuvaitsevaista vasemmistoa siis.

Itse muistan "uusnatsit" lähinnä 80- ja 90-lukujen vaihteesta silloisina nykypäivän takkunettiläisinä (elämämkoululaaset riekkujat) ja anarkisteina, joilla oli kalju pää ja samettitakki päällä. Vihreä tietenkin. Hurjimmilla oli jostain US Eaglesta ostetut maastohousut ja jonkinlaiset mäiskärit. Sitten ryösteltiin ja hakattiin mummoja. Perhosveitset ja stiletit oli tietysti aina mukana. Hitler saatettiin tietää, mutta edes kahta muuta Hitlerin valtakunnan johtohahmoa ei osattu nimetä ja mistään aatteesta ei ollut mitään tietoakaan. Sen kuin riekuttiin ja anarkomarkoiltiin.

Hauskintahan tässä on, että noista "uusnatseista" sittemmin osasta tuli nykypäivän takkunettiläisiä eli anarkismi on jatkunut, mutta nyt ollaan vasemmiston riveissä, koska anarkismi, rikkominen, tuhoaminen, rötöstely ja väkivalta.
Osasta sen ajan "uusnatseista" toki tuli ihan ihmisiä ja työskenteleviä kavereita, harvasta tosin. Osa on sitten tänä päivänäkin linnassa ja erään kovimmista kavereista (jolla tosin oli punainen satiinitakki ja aina vaalea pellavatukka) löysin tällä viikolla hautausmaalta. Siellä oli kaverin nimi kivessä ja yli vuosikymmenen maannut kuolleena jo. 30 vuotta oli ehtinyt täyttämään ja sitten oli elämä päättynyt.

17.07.2021 10:36:09
#480951 [+2] Piilota Suosittele

Ja ikkunan alla kulkee sitten natsikulkue. Tosin rollaattoreilla ja sähkömopoilla kun keski-ikä taitaa huidella jossain 95 vuoden kieppeillä.

30.05.2022 04:08:19
#574489 [+-] Piilota Suosittele

Keskustellut olen monen vasemmistolaisen ja demarinuoren kanssa. Eivät edes ymmärrä mitä varten äänestävät.

[ 8 viestiä | ]