paskat palestiinasta paskat palestiinasta
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Tauko Tauko
Se vain heilui Se vain heilui
AI tissit AI tissit
Erilainen uima-allas Erilainen uima-allas
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
paranoid paranoid
juhannussima juhannussima
Ihana nainen Ihana nainen
niinku abortista niinku ajatuksia niinku niinku abortista niinku ajatuksia niinku
Guggasia Guggasia
Das ist das Das ist das
HipHoppii HipHoppii
Ihanat naiset Ihanat naiset
Raskaan päivän päätteeksi maittaa uni :3 Raskaan päivän päätteeksi maittaa uni :3
Bääbuskha Bääbuskha
TT Suomen paras (entinen) imutaattori TT Suomen paras (entinen) imutaattori
rrräyh me halutaan neekereitä rrräyh me halutaan neekereitä
Obama Obama
Tanssitaan turvallisesti Tanssitaan turvallisesti
Suklaata Suklaata
 892 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.41 MB, 2 tiedostoa, 05.07.2021 14:18:35
[ + 5 - | ]

Sinun rahoillasi!

[54982] [20210705_082031.jpg] [0.16 MB] [847x1376] [] []
20210705_082031.jpg
[54981] [Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg] [0.25 MB] [1079x970] [] []
Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

hallitus

(111)
05.07.2021 14:22:29
#477835 [+-] Piilota Suosittele

Neekeritsomput saa juttuja meidän verorahoilla. Ranskassa yritetään paranttaa työläisten oloja.

Myös persut saa puoluetukea meidän verorahoista.

En nää näissä eroa.

05.07.2021 14:47:06 | 14:48:17
#477837 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisuuden Liiton toiminta ja kannanotot ovat herättäneet keskustelua niin tiedotusvälineissä kuin politiikassakin. Suomalaisuuden Liitosta eronnut entinen pääsihteeri Kai Huovinmaa kuvasi Liittoa ”resiinaksi, jossa hiipuvaa vauhtia louskuttaa pari pesäpallofilosofia rohdinpaita päällään ja väinämöispäähineet päässään” ja sen toiminnan olevan ”merkityksetöntä ja ällöttävää puuhastelua, jonka ytimessä on ruotsinkielisiin kohdistuva syrjintä eli 'sekoilu kielirasismeineen

Kuulostaa pöljäilyltä.

05.07.2021 16:39:03
#477865 [+-] Piilota Suosittele

>>477840
No joo onhan toi mutta tossa ei kerrota ees että mistä tuesta on kyse tai että onko noi niitä ns. joululahjarahoja. Niitähän roiskitaan sinne tänne kun ne on budjettiylijäämää.

[ 5 viestiä | ]