savuahvenoita savuahvenoita
Jani Jani
ai ai
Heikompien puolustaja Heikompien puolustaja
kissakuvia kissakuvia
Magaronimess Magaronimess
Possut puujaloilla Possut puujaloilla
niin läski äijä niin läski äijä
Lippalakkimuoti Lippalakkimuoti
Kotini tuntui joskus kodilta Kotini tuntui joskus kodilta
Gondola ei hajoo kylmään Gondola ei hajoo kylmään
Maaseudun tulevaisus Maaseudun tulevaisus
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Chad ja virgin nauraa juuri sinulle Chad ja virgin nauraa juuri sinulle
Isänmaan spurdo Isänmaan spurdo
herrasmies herrasmies
Amerikan poliisit Amerikan poliisit
muumit pamputtimen pyynnöstä muumit pamputtimen pyynnöstä
Mäkisten maiden syksyinen gondola Mäkisten maiden syksyinen gondola
Makamös Makamös
Hauska laatta Hauska laatta
Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
Kuopijo Kuopijo
Assburger Assburger
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.05.2021 17:07:33
[ + 5 | ]

GTA

[54086] [GTA.jpg] [0.07 MB] [720x513] [] []
GTA.jpg

26.05.2021 21:18:51
#466787 [+1] Piilota Suosittele

Ennen menit kauppaan tai tilasit jostain pelin cd-rom muodossa, maksoit mansikoita (jotkut harrasti waretusta), mutta se peli oli sun ja lagaaminen johtui pääasiassa siitä kun sun kone oli tehoton.
Nyt maksa että pääset pelaamaan, maksa pelistä, maksa kaikista lisäosista, maksa "ylläri laatikoista", maksa mahdollisuudesta voittaa, maksa siitä, tuosta, tästä ja vielä vähän lisää.
Ei se konsoli tai pc:n 30-70€ cd-romppu peli enää tunnukkaan kalliilta.

27.05.2021 07:14:05
#466842 [+-] Piilota Suosittele

Ainut hyvä on eka. Jo toka oli tylsä ja huomattavasti huonompi. Ja vaikka kolmatta pelailin päivät pitkät niin, että muistin kadut kuin taksikuski niin se johtui vaan siitä, että ei ollut kauheasti muutakaan pelattavaa. Vitosta jaksanut yksin pelinä kauhean pitkään ja moninpeliä pelasin vähän pakon edessä eikä ole kiinnostanut sen jälkeen.

27.05.2021 15:18:01
#466891 [+-] Piilota Suosittele

>>466842
Tylsimys. Eka on klassikko ja en halua pilata muistoja pelaamalla sitä, GTA III ja GTA V ovat ainoita II:n tai Londonien jälkeen jotka pääsee läpi käyttämättä cheatteja.

GTA V toi mukavan uudistuksen, väliseivit, mutta siinä on paljon pakollisia paskatehtäviä, ja vaikeustaso vaihtelee naurettavan paljon. Online on täyttä perseilyä.

[ 11 viestiä | ]