älä osta vain jouluksi älä osta vain jouluksi
nuuh nuuh
nuuhnuuhnuuh nuuhnuuhnuuh
työturvallisuus työturvallisuus
Rasismi. Rasismi.
Ihana nainen Ihana nainen
Semmonen tapaus Semmonen tapaus
turha paino pois turha paino pois
Joken muutto ei mennyt iha putkeen Joken muutto ei mennyt iha putkeen
oon 30v ja haluun hyvän miehen oon 30v ja haluun hyvän miehen
milfhunter69 milfhunter69
Ihana nainen Ihana nainen
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
paskanti tikkareita paskanti tikkareita
lapsuus lapsuus
moro kundeille :D moro kundeille :D
tissit on tissit tissit on tissit
Mysteeri poppoo Mysteeri poppoo
täs mä rannalla täs mä rannalla
rotalle muutama kolikko rotalle muutama kolikko
ahahahahHHHH ahahahahHHHH
mahtuu mahtuu
qr-koodi qr-koodi
kodin puolustus kodin puolustus
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.05.2021 17:07:33
[ + 5 | ]

GTA

[54086] [GTA.jpg] [0.07 MB] [720x513] [] []
GTA.jpg

26.05.2021 21:18:51
#466787 [+1] Piilota Suosittele

Ennen menit kauppaan tai tilasit jostain pelin cd-rom muodossa, maksoit mansikoita (jotkut harrasti waretusta), mutta se peli oli sun ja lagaaminen johtui pääasiassa siitä kun sun kone oli tehoton.
Nyt maksa että pääset pelaamaan, maksa pelistä, maksa kaikista lisäosista, maksa "ylläri laatikoista", maksa mahdollisuudesta voittaa, maksa siitä, tuosta, tästä ja vielä vähän lisää.
Ei se konsoli tai pc:n 30-70€ cd-romppu peli enää tunnukkaan kalliilta.

27.05.2021 07:14:05
#466842 [+-] Piilota Suosittele

Ainut hyvä on eka. Jo toka oli tylsä ja huomattavasti huonompi. Ja vaikka kolmatta pelailin päivät pitkät niin, että muistin kadut kuin taksikuski niin se johtui vaan siitä, että ei ollut kauheasti muutakaan pelattavaa. Vitosta jaksanut yksin pelinä kauhean pitkään ja moninpeliä pelasin vähän pakon edessä eikä ole kiinnostanut sen jälkeen.

27.05.2021 15:18:01
#466891 [+-] Piilota Suosittele

>>466842
Tylsimys. Eka on klassikko ja en halua pilata muistoja pelaamalla sitä, GTA III ja GTA V ovat ainoita II:n tai Londonien jälkeen jotka pääsee läpi käyttämättä cheatteja.

GTA V toi mukavan uudistuksen, väliseivit, mutta siinä on paljon pakollisia paskatehtäviä, ja vaikeustaso vaihtelee naurettavan paljon. Online on täyttä perseilyä.

[ 11 viestiä | ]