Juhaa miedosti kyrpii sun jutut Juhaa miedosti kyrpii sun jutut
Kisse ja pölle :3 Kisse ja pölle :3
Tornado tulee Tornado tulee
Voisiko olla? Voisiko olla?
kuvakommentti kuvakommentti
May the balance be with you :3 May the balance be with you :3
Väy väy! Väy väy!
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Weegee Weegee
Too soon? Too soon?
crash bandicoot crash bandicoot
dänkit_setit dänkit_setit
Voi goiro miten kasvettu'd Voi goiro miten kasvettu'd
elämän koulu elämän koulu
The Ancient Magus Bride The Ancient Magus Bride
Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä
Metamorfoosi Metamorfoosi
Tuulipukujen kahinaa Tuulipukujen kahinaa
Myöhäisyön citygondola Myöhäisyön citygondola
itqvinq itqvinq
Sushin valmistus Sushin valmistus
arttu fistari arttu fistari
Jurassic Park Jurassic Park
Sähinäkoppi >:3 Sähinäkoppi >:3
 826 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.17 MB, 1 tiedosto, 09.05.2021 03:23:11
[ + 1 | ]

Mee töihin

[53723] [9dx46.mp4] [5.17 MB] [216x360] [] []

09.05.2021 05:02:33
#462474 [+1] Piilota Suosittele

Normi meno idän ihmemaissa.
Työturvallisuus maksaa ja on hidaste, jos jotain sattuu niin uusi tekijä portin takaa lakaisemaan edeltäjän jämät pois ja hommat jatkuu.
Lisäksi kun työntekijän arvo on matala voidaan lähes kaikki teettää manuaali työllä, alhaisten kustannusten avulla voidaan projekteja nopeuttaa teettämällä töitä 3-vuorossa 24 / 7 / 365.

09.05.2021 08:58:18 | 08:59:13
#462492 [+-] Piilota Suosittele

Sitten syytetään suomalaista verotusta kun yritykset siirtyy ulkomaille. Eihän meillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla tuollaista työvoimaa vastaan. Yksi duunari tekee tuolla murto-osan kustannuksilla kymmenen äijän ja kahden maansiirtokoneen duunit. Laatu on paskaa, mutta kansantalous vaatii kuluttamista ja sakkia on niin paljon, että kukaan ei huomaa jos joku vähän kuolee.

09.05.2021 22:27:15
#462736 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa pitää olla lupakortti työpaikalla hengittämiseen. Kiinassa puolestaan ei välitetä mistään mitään. On tää maalima jännä paikka.

[ 7 viestiä | ]