Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Vietnam Vietnam
SUAMEN KANSA ENSIN SUAMEN KANSA ENSIN
Herra Hävytön Herra Hävytön
Dominoefekti Dominoefekti
Sulate juustoa Sulate juustoa
Hullupsykoosit tulilla22 Hullupsykoosit tulilla22
Pako Pako
Historian havinaa Historian havinaa
elämän kullu elämän kullu
Suhinaa Suhinaa
Ha ha Ha ha
Lauantain mietteet. Lauantain mietteet.
Kuumaa rasvaa Kuumaa rasvaa
Nyt mennään :> Nyt mennään :>
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
Nipsis napsis Nipsis napsis
hyvästi paskijainen hyvästi paskijainen
tuli palo tuli palo
Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari!
Kuppi kuumaa Kuppi kuumaa
Frollo ei osaa olla sytyttämättä tulipaloja, selvä todiste Frollo ei osaa olla sytyttämättä tulipaloja, selvä todiste
Dad Dad
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
 725 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 15:57:31
[ + 0 | ]

Rahaa se vaan on

[52932] [IMG_20210408_155451.jpg] [4.06 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210408_155451.jpg

50 euroa

 · 

kaksituhatta

 · 

käteisellä

08.04.2021 23:05:18
#455040 [+-] Piilota Suosittele

Ostin Vehosta edellisen auton, niin annoin Pösön avaimet, 7000 euroa käteisenä 50 euron seteleinä ja sitten vielä vähän muovia. Maksutavasta myyjä totesi vain, että kaikki raha otetaan maksutavasta riippumatta vastaan ja käteistä on vielä hyvinkin paljon. Kassatätikin vain totesi, että mukava pino ja rahanlaskukoneelle vähän työtä.

Oli kyllä hyvä Citroen. Jos olisin tiennyt, että korona iskee alkuvuodesta 2020, niin olisin pitänyt Citroenia vuoden tai kaksi vielä.

10.04.2021 09:42:17
#455325 [+-] Piilota Suosittele

>>455040
Itse olin menossa myös autoa ostamaan, mutta paljon pienempää.
Harvemmin tulee isompaa summaa käteisenä käsiteltyä ja tuossa ei ole edes kaikki, kun automaatista ei saa kuin 2000€ päivässä ja pankkiin täytyisi varata aika jonnekkin kolmen viikon päähän.

[ 6 viestiä | ]