Kenet toisit takaisin? Kenet toisit takaisin?
Koulutus Koulutus
edgy memes edgy memes
Polttarimeininkiä Polttarimeininkiä
Pyllyjä Pyllyjä
Luolastolaisia Luolastolaisia
Kastiketta Kastiketta
hullu hullu
herätti herätti
Friday bounce Friday bounce
rutiinit rutiinit
Parempaa kulttuuria Parempaa kulttuuria
they see me rolling they see me rolling
Luolaston pojat Luolaston pojat
kissa tee tilaa kissa tee tilaa
Arska ja jopocop Arska ja jopocop
Piru meni Georgiaan Piru meni Georgiaan
Ihana nainen Ihana nainen
O' Danny Boy the pipes are calling O' Danny Boy the pipes are calling
Syväkurkku Syväkurkku
Kalkite Kalkite
Box of Beats Box of Beats
rapsutamua rapsutamua
gymillä gymillä
 1 067 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 04.04.2021 09:29:13
[ + 3 - | ]

hihi

[52835] [1.jpg] [0.16 MB] [1280x1059] [] []
1.jpg
[52834] [2.jpg] [0.09 MB] [640x897] [] []
2.jpg

jussi halla-aho

(60)

soma li

li andersson

(29)
05.04.2021 01:45:20
#454114 [+-] Piilota Suosittele

Niin... reilu vuosi sitten eli hieman ennen korona-aikaa itsekin PS-jäsenenä juotin humalaan Vihreää pariskuntaa, joista toinen lisäksi Ay-aktivisti. Toinen Vihreä tosin oli kyllä Formula 1:n asiantuntija ja kisoista kiinnostunut eli ns. realisti-Vihreä.

Ja oma muijakin on Kokoomuksen Vihreän suunnan ihmisiä ja närkästyy aina kun puhun ählämeistä tai kuukereista. Wolttineekeri-sanastakin otti oikein pulttia. Muijan veljet tosin ovat kaikki PS-kannattajia perheineen...

[ 10 viestiä | ]